Kdo si myslel, že aktivní diferenciály budou pro Pettera Soberga výhodou, tak bude překvapen. Norovi totiž Sebastien Loeb poradil, že Xsara je bez nich rychlejší, a tak se Petter snaží o jejich odstranění.
„Sebastien Loeb mi říkal, že jeho Xsara byla poté, co jí mechanici odstranili aktivní diferenciály, rychlejší a také se lépe ovládala. Proto také na Citroën již od doby, kdy jsem vůz koupil, tlačím. Nechci mít aktivní diferenciály. Doufám, že mi Citroën pomůže a nové díly mi dodá ještě před Portugalskem,“ přeje si Petter. „Ještě před startem v Portugalsku mám v plánu nějaké drobné úpravy vozu. Chtěli bychom změnit tlumiče a pak ještě něco, ale o tom teď nechci mluvit,“ dodává Petter Solberg.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?