Podle šéfa továrního týmu Ford Malcolma Wilsona je pozice Jariho-Mattiho Latvali v týmu Ford pevná i poté, co minulý týden havaroval z téměř jistého pódiového umístění.
Latvala vyjel z tratě v průběhu sobotní etapy. Ztratil tím 20 minut a veškeré šance na dobré umístění. Wilson ale prohlásil, že když se na mladém Finovi ještě trošku zapracuje, tak bude k neporažení. Šéf Fordu i nadále věří, že právě Jari-Matti je jediný, kdo může Loeba porazit.„Kdyby nezajížděl takové časy, jaké zajíždí, tak by bylo těžké si představit další spolupráci. Věděl jsem, že to s ním bude běh na dlouhou trať. Je mu ale teprve 23 let a poučí se ze svých chyb. Budu s Jarim i nadále pracovat. Sice nejsem úplně šťastný, ale rozhodně v něj neztrácím důvěru,“ ujišťuje Malcolm.„Z jezdců, kteří startují v šampionátu WRC, je právě on jediným, kdo může Seba porazit. Poznáte na něm, jak moc ho takové věci bolí. Nejezdí do servisu s brekem, protože už jsme v této oblasti udělali pokrok. Musíme se teď zaměřit i na ostatní oblasti,“ říká s odhodláním týmový šéf.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?