Francois Duval by se mohl vrátit do Intercontinental Rally Challenge za volantem vozu Škoda Fabia Super 2000 nebo VW Polo Super 2000 již v průběhu této sezony.
Duval, kterému je 28 let, se naposledy zúčastnil IRC vloni, když nastoupil do Vodafone Rally de Portugal. Tehdy ale bohužel musel vzdát, protože na svém Abarthu Grande Punto poškodil ložisko kola. V současné době Duval usiluje o start na domácí Ypres Westhoek Rally, která se jede 20. až 22. června, s vozem Fabia. Jeho start by měl podporovat belgický importér vozů Škoda. Duval doufá, že by se nejednalo pouze o ojedinělý start.
„Chtěl bych se zúčastnit dvou nebo tří podniků IRC. Je zde mnoho kvalitních jezdů. V současné době je pro mě IRC zajímavější než WRC, protože tady máte pravou možnost vyniknout,“ říká Duval.
Další možností je pro Belgičana Rene Georges Rally Sport team. Duval nedávno testoval jejich Volkswagen Polo Super 2000 a právě s Polem by se mohl zúčastni nějakého závodu nebo celého belgického šampionátu. „Ráno bylo sucho, ale odpoledne přišel déšť. Auto nebylo špatné, přestože si myslím, že by se dalo ještě vylepšit v oblasti motoru a podvozku,“ prohlásil k testu Duval.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?