Pořadatel čtvrtého podniku Mistrovství světa Rally de Portugal zveřejnil oficiální seznam přihlášených posádek.Žádné překvapení se však nekoná, na seznamu najdeme celkem 75 posádek, což je docela velký nárůst oproti minulé soutěži.
Na startu se objeví i pětice našich posádek v čele s Martinem Prokopem, který tentokrát bude bojovat o body do produkčního šampionátu s Mitsubishi Lancer EVO IX. Další, který usedne za volant vozu této značky bude Martin Semerád, který se poprvé představí pod hlavičkou Pirelli a usedne do Mitsubishi desáté evoluce. Třetí, kdo se objeví na startu PWRC bude Jaromír Tarabus s osvědčeným Fiatem Grande Punto S2000, tentokrát navigovaný Filipem Schovánkem. Oživením startovního pole jistě bude účast dvojice jedoucí na vozech Citroen C2 S1600 Josef Peták a Michael Honda.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?