Pořadatel čtvrtého podniku Mistrovství světa Rally de Portugal zveřejnil oficiální seznam přihlášených posádek.Žádné překvapení se však nekoná, na seznamu najdeme celkem 75 posádek, což je docela velký nárůst oproti minulé soutěži.
Na startu se objeví i pětice našich posádek v čele s Martinem Prokopem, který tentokrát bude bojovat o body do produkčního šampionátu s Mitsubishi Lancer EVO IX. Další, který usedne za volant vozu této značky bude Martin Semerád, který se poprvé představí pod hlavičkou Pirelli a usedne do Mitsubishi desáté evoluce. Třetí, kdo se objeví na startu PWRC bude Jaromír Tarabus s osvědčeným Fiatem Grande Punto S2000, tentokrát navigovaný Filipem Schovánkem. Oživením startovního pole jistě bude účast dvojice jedoucí na vozech Citroen C2 S1600 Josef Peták a Michael Honda.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?