Sebastien Loeb a Daniel Elena vybojovali na Kypru vítězství, když si tak připsali již třetí vítězství v letošní sezoně ze tří možných.
Podnik na Kypru byl také historickým milníkem této dvojice, když jejich C4ka proťala cílovou čáru, tak si Loeb s Elenou připsali jejich padesáté ve World Rally Championship. Šéf Citroënu pro motorsport Olivier Quesnel se vyjadřoval jen a jen pozitivně: „Celkově to pro nás byl výborný závod. Výkon Seba byl úžasný ze všech pohledů.“
Dani dojel nakonec čtvrtý
„Jako vždy předvedl výborný a vyvážený výkon, když do každé zkoušky startoval s tím, že ji chce vyhrát. Také se, jako vždy, postaral o vůz, aby v těžkém terénu nedošlo k jeho velkému poničení,“ dodává boss Ciroënu. Týmový kolegové Dani Sordo a Marc Marti dlouho byli na pódiové příčce, ale pak se propadli a do cíle dojeli jako čtvrtí. „OK, Dani sice nedojel na podium, ale požádal jsem ho, aby jel tak, aby dojel do cíle a vybojovat tak důležité značkové body. To, že Petter Solberg dojel před námi, pro nás bodový příděl nemění,“ řekl Olivier Quesnel.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?