Sebastien Loeb a Daniel Elena vybojovali na Kypru vítězství, když si tak připsali již třetí vítězství v letošní sezoně ze tří možných.
Podnik na Kypru byl také historickým milníkem této dvojice, když jejich C4ka proťala cílovou čáru, tak si Loeb s Elenou připsali jejich padesáté ve World Rally Championship. Šéf Citroënu pro motorsport Olivier Quesnel se vyjadřoval jen a jen pozitivně: „Celkově to pro nás byl výborný závod. Výkon Seba byl úžasný ze všech pohledů.“
Dani dojel nakonec čtvrtý
„Jako vždy předvedl výborný a vyvážený výkon, když do každé zkoušky startoval s tím, že ji chce vyhrát. Také se, jako vždy, postaral o vůz, aby v těžkém terénu nedošlo k jeho velkému poničení,“ dodává boss Ciroënu. Týmový kolegové Dani Sordo a Marc Marti dlouho byli na pódiové příčce, ale pak se propadli a do cíle dojeli jako čtvrtí. „OK, Dani sice nedojel na podium, ale požádal jsem ho, aby jel tak, aby dojel do cíle a vybojovat tak důležité značkové body. To, že Petter Solberg dojel před námi, pro nás bodový příděl nemění,“ řekl Olivier Quesnel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?