Petter Solberg drží pátou pozici, když nestačí na čtveřici továrních vozů, ale s odstupem kontroluje svůj náskok před pronásledovateli na polotovárních Citroenech a Fordech. K předpisu použít na asfalt pneumatiky pro šotolinu se vyjádřil jeho spolujezdec Mills.
„Auto bylo přetáčivé a pak nedotáčivé jako... (...přesný překlad není slušný, a tak ho zde uveřejňovat nebudeme). Auto se řídí jako třínohý osel. Ano, situace je stejná pro všechny, ale zkuste si představit, jak to asi vypadá, když jedete na asfaltu se šotolinovým nastavením. Je to směšné. Zatočíte, ale auto jede pořád rovně, protože šotolinové pneumatiky se pod autem doslova rozkládají. Umíte si představit Lewise Hamiltona, jak jede po okruhu s pneumatikami s boulemi?“Co na to říká manažer Pirelli Mario Isola? „Dnes to pro nás byla velká výzva, ale vypadá to, že pneumatiky drží docela dobře. Takže jsme trošku šťastni. Odpoledne by mělo podle předpovědi pršet, pokud tomu tak opravdu bude, tak to bude zajímavé. Odpolední zkoušky budou špinavější, takže bude hrozit více defektů. Bude to ještě zajímavé."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?