Sebastien Loeb si myslí, že momentálně je nejdůležitější věci zachránit World Rally Championship, a že vozy S2000 bez turba by mohly být špatným směrem.
„Já, jako řidič, bych byl mnohem radši, kdybych měl ve voze turbo. S novými auty bychom neměli tak velký krouťák. Na druhou stranu to bude asi pro každého velmi těžké, protože aktuální ekonomická situace tomu moc nepomůže,“ říká Sebastien.„Nejdůležitější věcí je asi zachránit současný World Rally Championship a dát možnost novým značkám, aby se k nám přidaly. Nejlepším řešením by tak bylo vzít vozy Super 2000 bez turba. Teď to ale není na nás jezdcích, ale na někom jiném.“Seb Loeb však již dříve řekl, že kdyby vozy S2000 nahradili bez turba současné vozy specifikace WRC, vážně by uvažoval o tom, zda-li zůstat v tomto sportu. Teď na otázku, zda-li zůstane ve WRC odpověděl: „Proč ne!“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?