"Dudu" absolvoval před dubnovou TAC Rally test speciálu VW Polo S2000 týmu René Georges.
"Test byl velmi vydařený, ve výborném týmu s motivací překypujícím inženýrem a skvělými mechaniky," řekl Francois."Při testu jsme vyzkoušeli několik nastavení a zdá se, že nejlepší nastavení se podobá tomu, které používal Freddy Loix. Pokud bude potvrzena naše účast na TAC Rally, budeme muset absolvovat další testy a nastavit auto na tamní specifické podmínky," dodal Francois.Spolupráce Duvala s týmem Reného Georgese by měla pokračovat. Tým má v plánu koupit vůz Škoda Fábia S2000, aby s ním mohl "Dudu" absolvovat vybrané podniky IRC a Belgického mistrovství.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.