V úvodním podniku Intercontinental Rally Challenge nestačil jen na vítěze Sebastiena Ogiera a obsadil druhé místo. V podniku druhém však bezpodmínečně na vítězství nepojede.
Na začátku března se "fast freddy" zúčastní druhé soutěže IRC, Rally Curitiba v Brazílii, což je první šotolinová soutěž letošního ročníku stále populárnějšího seriálu. Vzhledem k tomu, že jezdec Kronos Racing jel na nezpevněném povrchu naposledy před osmi měsíci, je ve svých prohlášeních před startem soutěže opatrný.
"Chci dokázat, že dovedu být rychlý i na tomto povrchu. Ale zároveň si uvědomuji, že jsem poslední šotolinovou soutěž absolvoval loni v Rusku. Proto budu asi potřebovat trochu času, než najdu ten správný rytmus. Důležité bude, zbytečně neriskovat," řekl Freddy Loix."Rychlostní zkoušky jsou v Brazílii docela rychlé s mnoha horizonty a takové soutěže vyhovují mému stylu. Budu se snažit jet v klidu i když se mi zdá že to bude trochu rallysprint, protože některé testy jsou poněkud krátké. Na startu bude šest vozů S2000 a bude důležité, abychom se umístili na předních příčkách," dodal.
Freddy Loix - Isidoor Smets Rally Monte Carlo 2009
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?