Druhý podnik seriálu IRC má na seznamu přihlášených pouhých 34 posádek. Oproti Monte Carlu je to opět úbytek startujících. A vyvstává otázka, zda má soutěž v tomto regionu smysl, když soutěž vynechává např. naše Škoda a mnoho dalších jezdců.
Nicolas Vouilloz, Kris Meeke, Freddy Loix, Giandomenico Basso, Anton Alen, Marcos Ligato. To jsou jezdci, mezi kterými můžeme hledat favorita dalšího podniku IRC. Do celkového hodnocení IRC je ještě doplní čtyři, převážně domácí posádky, u kterých se však nedá předpokládat útok na čelní pozice. Seznam přihlášených zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?