Jedním z našich želízek na startu Norské rally, bude posádka Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát startující s vozem Fiat Grande Punto Abarth S2000 Zlínského JM Engeneringu.
Norská rally bude pro Zlínskou posádku druhým startem v seriálu Mistrovství světa. Mají za sebou úspěšnou premiéru při loňské Wales Rally GB. Kde konečné páté místo mezi produkčními vozy bylo vynikajícím úspěchem. Bylo by pěkné takový výsledek zopakovat i v okolí olympijských měst Hammar a Lillehamer, ale malé zkušenosti s tímto povrchem budou hrát určitě do karet jejich soupeřům.
“Ve Walesu jsme těžili ze spolehlivosti vozu a z výpadků našich soupeřů. Uvidíme, jaké to bude tentokrát. Nechceme zde být jen do počtu, ale zbytečně riskovat určitě nebudeme. Hlavně si přejeme dovézt auto i sebe v pořádku do cíle,” řekl Jaromír Tarabus.
Posádku čeká v těchto specifických podmínkách ještě jedna premiéra. Do soutěže nastoupí na pneumatikách s velkými hroty, na kterých nikdy nestartovali. Pro dostatečné seznámení s tímto typem pneumatik, je celý tým v dějišti již od neděle.
“Pneumatiky s velkými hroty jsou pro nás úplná novinka, nikdy jsme na nich nejeli. Budeme se snažit co nejlépe připravit, abychom tak náročnou soutěž zvládli,” dodal Jaromír Tarabus.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?