Silná slova se ozývají s týmu Stobart a konkrétně od Henninga Solberga a to Norská rally ještě ani nezačala. S tradiční oranžovou vizáží svého Focuse se od startu požene za vítězstvím.
"V Norsku přichází čas, kdy je potřeba změnit výsadní postavení Fordu a Citroenu. Já totiž beru jen vítězství," říká Henning. Těžko říct, zda-li chce jen nalákat fanoušky, aby ho přišli podpořit nebo se opravdu můžeme po dlouho době těšit na nového vítěze. Na druhou stranu, v Irsku, kde se jede na jeho neoblíbeném asfaltu, skončil čtvrtý, a v Norsku na domácích tratích to dobře zná. Čeká nás tedy pravděpodobně tuhý boj o korunu Skandinávie.
"Toto je přesně ten závod, na který se celou dobu těším. V Irsku se nám velmi dařilo a získal jsem hodně sebevědomí, tak že doufám, že si z Norska odvezeme další dobrý výsledek. Všichni zatím mluví o souboji s mým bratrem, ale já se ho nebojím. Prostě pojedu tak rychle, jak to půjde a to co možná nejdéle. Všechny zkoušky velmi dobře znám a co vím, tak jsou v dobrém stavu, tudíž nás určitě čeká skvělý zážitek. Pro všechny fandy to bude velmi vzrušující a pro Expect a Stobart zase dobrá šance, jak se ukázat," dodává Henning Solberg.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.