Silná slova se ozývají s týmu Stobart a konkrétně od Henninga Solberga a to Norská rally ještě ani nezačala. S tradiční oranžovou vizáží svého Focuse se od startu požene za vítězstvím.
"V Norsku přichází čas, kdy je potřeba změnit výsadní postavení Fordu a Citroenu. Já totiž beru jen vítězství," říká Henning. Těžko říct, zda-li chce jen nalákat fanoušky, aby ho přišli podpořit nebo se opravdu můžeme po dlouho době těšit na nového vítěze. Na druhou stranu, v Irsku, kde se jede na jeho neoblíbeném asfaltu, skončil čtvrtý, a v Norsku na domácích tratích to dobře zná. Čeká nás tedy pravděpodobně tuhý boj o korunu Skandinávie.
"Toto je přesně ten závod, na který se celou dobu těším. V Irsku se nám velmi dařilo a získal jsem hodně sebevědomí, tak že doufám, že si z Norska odvezeme další dobrý výsledek. Všichni zatím mluví o souboji s mým bratrem, ale já se ho nebojím. Prostě pojedu tak rychle, jak to půjde a to co možná nejdéle. Všechny zkoušky velmi dobře znám a co vím, tak jsou v dobrém stavu, tudíž nás určitě čeká skvělý zážitek. Pro všechny fandy to bude velmi vzrušující a pro Expect a Stobart zase dobrá šance, jak se ukázat," dodává Henning Solberg.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?