Atkinson, Ogier, Rautenbach a Novikov. To je celá sestava Junior týmu Citroenu. Bude Rautenbach tím nejslabším?
Rautenbach kroutí ve WRC teprve druhou sezonu, ale v Irsku, ačkoliv měl problémy, na svoje kolegy mírně ztrácel. Tak či tak, byl to teprve první závod a ten mnohdy nic neznamená, což potvrzuje i on sám: "Už je to za námi. Byli jsme schopni opět se postavit na nohy a poslední den zase zabojovat a zapracovat na nastavení auta. Do Norska se tedy už teď velmi těším."
V Norsku to ale jednoduché mít nebude. Loni si podmínky na sněhu vyzkoušel pouze ve Švédsku, kde s Xsarou skončil šestnáctý, ale od té doby už se žádné podobné soutěže nezúčastnil. Dá se tedy čekat, že rozjezd bude mít Rautenbach pomalejší. "Naším cílem je získat body. Pokud budeme schopni udržet podobné tempo jako první den v Irsku, kde jsme skončili v top pětce, pak by to mohlo jít a v cíli bychom mohli získat dobrý výsledek," věří Rautenbach.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?