Frederic Henry-Biabaud, ředitel pneumatikářské firmy BFGoodrich věří, že se investice do programu BFGoodrich Drivers' Team vyplácí, což dokázal Sebastien Ogier svým vítězstvím na Monte Carlu minulý týden.
Porota složená ze 16 francouzských žurnalistů vybrala Ogiera z pětičlenného finále. Do něho se dostal výběr z 75 jezdců. Letos je druhá sezóna projektu BFGoodrich a jeho šéf Henry-Biabaud potvrdil velkou spokojenost, která pochopitelně pramení z vítězství Ogiera v Monaku. Francouz startoval s Peugeotem 207 S2000 připravovaným týmem Kronos.
„Tento výsledek hodně vypovídá o schopnosti BFGoodrich Drivers týmu. Sebastien Ogier zakončil svým vítězstvím zatím nejzajímavější rally ze všech, kde jsme mohli tento projekt spatřit. Ještě před pár týdny byla šance Sebastiena na start na Monte něco jako malý sen. Ovšem po volbě 16 žurnalistů v Paříži na začátku měsíce ledna dostal šanci a plně ji využil, vyhrál tuto soutěž hned na první pokus,“ září Biabaud.
Další rally, kde uvidíme BFGoodrich Drivers Team, bude belgická Ypres Westhoek Rally. Ta proběhne ve dnech 19. až 20. června.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?