Frederic Henry-Biabaud, ředitel pneumatikářské firmy BFGoodrich věří, že se investice do programu BFGoodrich Drivers' Team vyplácí, což dokázal Sebastien Ogier svým vítězstvím na Monte Carlu minulý týden.
Porota složená ze 16 francouzských žurnalistů vybrala Ogiera z pětičlenného finále. Do něho se dostal výběr z 75 jezdců. Letos je druhá sezóna projektu BFGoodrich a jeho šéf Henry-Biabaud potvrdil velkou spokojenost, která pochopitelně pramení z vítězství Ogiera v Monaku. Francouz startoval s Peugeotem 207 S2000 připravovaným týmem Kronos.
„Tento výsledek hodně vypovídá o schopnosti BFGoodrich Drivers týmu. Sebastien Ogier zakončil svým vítězstvím zatím nejzajímavější rally ze všech, kde jsme mohli tento projekt spatřit. Ještě před pár týdny byla šance Sebastiena na start na Monte něco jako malý sen. Ovšem po volbě 16 žurnalistů v Paříži na začátku měsíce ledna dostal šanci a plně ji využil, vyhrál tuto soutěž hned na první pokus,“ září Biabaud.
Další rally, kde uvidíme BFGoodrich Drivers Team, bude belgická Ypres Westhoek Rally. Ta proběhne ve dnech 19. až 20. června.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.