Frederic Henry-Biabaud, ředitel pneumatikářské firmy BFGoodrich věří, že se investice do programu BFGoodrich Drivers' Team vyplácí, což dokázal Sebastien Ogier svým vítězstvím na Monte Carlu minulý týden.
Porota složená ze 16 francouzských žurnalistů vybrala Ogiera z pětičlenného finále. Do něho se dostal výběr z 75 jezdců. Letos je druhá sezóna projektu BFGoodrich a jeho šéf Henry-Biabaud potvrdil velkou spokojenost, která pochopitelně pramení z vítězství Ogiera v Monaku. Francouz startoval s Peugeotem 207 S2000 připravovaným týmem Kronos.
„Tento výsledek hodně vypovídá o schopnosti BFGoodrich Drivers týmu. Sebastien Ogier zakončil svým vítězstvím zatím nejzajímavější rally ze všech, kde jsme mohli tento projekt spatřit. Ještě před pár týdny byla šance Sebastiena na start na Monte něco jako malý sen. Ovšem po volbě 16 žurnalistů v Paříži na začátku měsíce ledna dostal šanci a plně ji využil, vyhrál tuto soutěž hned na první pokus,“ září Biabaud.
Další rally, kde uvidíme BFGoodrich Drivers Team, bude belgická Ypres Westhoek Rally. Ta proběhne ve dnech 19. až 20. června.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?