Letošní 77. Rally Monte Carlo, znamenalo zásluhou promotéra IRC stanice Eurosport průlom ve sledovanosti. Live přenosy ze sedmi rychlostních zkoušek, které stanice vysílala, sledovalo sedm milionů diváků.
Přenosy byly umě zrežírované, střídaly se záběry pevných kamer na trati, záběry z vrtulníku a on-board záběry přímo z vozu. Občasné prostřihy do servisu znamenaly, že se divák nenudil. Velkým zážitkem pro televizního diváka byl zcela jistě noční průjezd legendárního průsmyku „Col de Turini”.
Generální ředitel společnosti Eurosport to komentoval: "Jsme velmi spokojeni že se nám podařilo pokrýt tak náročnou akci. Jsme velmi rádi, že přenosy sledovalo sedm milionů diváků u televizních obrazovek a nejen ti přímo u trati. Zvyšuje to prestiž a hodnotu šampionátu IRC. Chtěl bych poděkovat Automobile Club de Monaco, za umožnění tohoto historického přenosu. Těšíme se na pokračování na dalších podnicích sezony."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?