Jari-Matti Latvala se po zimní pauze cítí znovu dobře naladěný a patřičně sebevědomý. Do nové sezony, která začne již tento víkend, tedy vstupuje s hlavou nahoře.
Latvala se k Fordu připojil minulý rok jako dvojka vedle Hirvonena, ale již ve Švédsku zaznamenal své první vítězství v kariéře. Pak však přišel menší útlum a nevyrovnanost mezi jednotlivými výsledky a právě na větší vyrovnanosti, především mezi špičkou, by chtěl letos Latvala zapracovat. Pokusí se tak navázat na příčky ze závěru minulého roku, kdy jak v Japonsku, tak i ve Walesu skončil na druhé pozici.
"Vyrovnanost výsledků je to hlavní, co chci během letošní sezony zlepšit. Chtěl bych eliminovat jakékoliv podobné výpadky typu nahoru a dolu z minulého roku. Touto dobou rok zpátky jsem byl velmi nervózní, protože jsem měl před debutem ve Fordu. Letos mám společně s týmem dva cíle, samozřejmě chci pomoci Fordu k zisku titulu v týmech, ale také bych chtěl zabojovat o titul v jezdcích. Neříkám však, že jedu na titul, to je rozdíl. Jen bych chtěl být schopný se o něj porvat," poodhaluje své plány Latvala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?