V Norsku Petter Solberg i Škoda Fabie

Solberg, Petter
Solberg, Petter, foto: Subaru WRT
Tomáš Musil 16. ledna 2009 16:57
Sdílej:

I když se nový ročník WRC ještě nerozběhl, již nyní je jasné, kdo se zúčastní letošního ročníku Norské Rally.

V Norsku by se mělo představit celkem 43 posádek, z toho plných 19 z nich usedne do vozu WRC. Kromě továrních týmů Citroenu, Fordu, Stobartu a juniorky Citroenu, nás bude zajímat především účast Pettera Solberga, ale také Anderssona, který usedne opět za volant Fabie WRC.  V PWRC se pak představí Martin Prokop s Mitsubishi a Jaromír Tarabus s Puntem S2000.1. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC M2. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC M3. Mikko Hirvonen BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 08 M4. Jari-Matti Latvala BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 08 M5. Henning Solberg Stobart Ford Focus RS WRC 08 MT6. Urmo Aava Stobart Ford Focus RS WRC 08 MT7. Evgeny Novikov Citroen Junior Team C4 WRC A88. Conrad Rautenbach Citroen Junior Team C4 WRC A816. Matthew Wilson Stobart Ford Focus RS WRC 08 A8

Sebastien Ogier Citroen Junior Team C4 WRC A8Mads Ostberg Adapta AS Subaru Impreza WRC 2008 A8Peter van Merksteijn Ford Focus RS WRC 07 A8Peter van Merksteijn Jr. Ford Focus RS WRC 07 A8Jouni Arolainen Ford Focus A8Petter Solberg TBA A8Eamonn Boland Subaru Impreza WRX STI A8Anders Grondal Subaru Impreza WRX STI A8P-G Andersson Skoda Fabia RS A8Robert Jakobsson Mitsubishi Lancer Evo A831. Martin Prokop Mitsubishi Lancer Evo IX P32. Bernardo Sousa Mitsubishi Lancer Evo IX P33. Toshi Arai Subaru Impreza WRX STI P34. Gianluca Linari Subaru Impreza WRX STI P35. Martin Semerad Mitsubishi Lancer Evo IX P37. Frederic Sauvan Mitsubishi Lancer Evo IX P40. Andis Neiksans Mitsubishi Lancer Evo IX P44. Jaromir Tarabus Fiat Punto S2000 P45. Patrik Flodin Subaru Impreza WRX STI P46. Patrik Sandell Skoda Fabia RS P47. Armindo Araujo Mitsubishi Lancer Evo IX P48. Gaurav Gill Subaru Impreza WRX STI P49. Eyvind Brynildsen Mitsubishi Lancer Evo IX PAndreas Mikkelsen Subaru Impreza WRX STI PSveinung Bieltved Subaru Impreza WRX STI PAnders Kjor Subaru Impreza WRX STI POyvind Sulland Subaru Impreza WRX STI PBernt Kollevold Mitsubishi Lancer Evo IX PZsolt Penzes Mitsubishi Lancer Evo IX N4Tony Jardine Subaru Impreza WRX N4Gergo Szabo Mitsubishi Lancer Evo IX N4Giuseppe Dettori Mitsubishi Lancer Evo IX N4Ari Laivola Mitsubishi Lancer Evo IX N4Reijo Muhonen Mitsubishi Lancer Evo IX N4

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.