Dalšími starty letos pokračuje BF Goodrich Drivers Team.Závodním náčiním je i nadále Peugeot 207 S2000.
Letos již opět pokračuje projekt BF Godrich Drivers Team. Pojede se v pěti zemích. Projekt začíná ve Francii, na Monte Carlu. Francouzská federace (FFSA) nominovala několik jezdců, mezi kterými zvítězil právě Ogier. Tento mladý jezdec bude letos hájit barvy Junior Teamu Citroen v mistrovství světa. Nyní opět dostal příležitost ukázat svůj nesporný talent. Trochu otázkou je zda opravdu neměl dostat šanci někdo jiný. Ale volba je volba.Ogier ke svému zvolení říká:" Je to fantastické. Poslední dobou se mi plní sny a chci dokázat, že mě nevybrali náhodou. Chci se odvděčit co nejlepším výsledkem,"Sebastien Ogier pojede s Peugeotem 207 S2000, které provozuje Kronos Racing Team Marca Van Dalena a ten také zvolení komentuje. "Je to dobrá volba. Sebastien je velmi cílevědomý pilot. POskytneme mu skvělý servis jak je naším zvykem. Bude mít ale závodění velmi težké, neboť Monte má specifické podmínky. Ty také ukáží jak na to jezdec je. Věřím ale v dobrý výsledek."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.