Létající Fin Toni Gardemeister pojede v Monte Carlu S Fiatem Punto S2000.
Tento známý jezdec zde v Monte Carlu dosáhnul nejlépe druhého místa, ale to bylo v roce 2005 s Fordem Focus WRC. V roce 2007 byl s Lancerem WRC sedmý. Letos však díky odstoupení Suzuki ve WRC startovat nejspíše nebude a tak sáhnul po startech v IRC. Na kolika podnicích bude letos stratovat se však neví. V Monte Carlu vyuzžije závodní speciál Fiat Punto S2000 týmu Astra Racing známého jezdce minulosti Luca Pregliasciho. Spolujezdcem mu bude Toni Tuomien a na dveřích budou mít startovní číslo deset. Pregliasco říká: "Spolupracujeme na různých frontách s Tonim už dlouho. Toni je bezesporu hvězda. Není to jen výborný pilot, ale také výborná osobnost. Víme o jeho kvalitách a proto mu zabezpečíme co nejlepší podmínky v našem týmu. Osobně se už nemůžu dočkat startu,".Monte startuje slavnostním startem v úterý 20. ledna v Monacu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?