Létající Fin Toni Gardemeister pojede v Monte Carlu S Fiatem Punto S2000.
Tento známý jezdec zde v Monte Carlu dosáhnul nejlépe druhého místa, ale to bylo v roce 2005 s Fordem Focus WRC. V roce 2007 byl s Lancerem WRC sedmý. Letos však díky odstoupení Suzuki ve WRC startovat nejspíše nebude a tak sáhnul po startech v IRC. Na kolika podnicích bude letos stratovat se však neví. V Monte Carlu vyuzžije závodní speciál Fiat Punto S2000 týmu Astra Racing známého jezdce minulosti Luca Pregliasciho. Spolujezdcem mu bude Toni Tuomien a na dveřích budou mít startovní číslo deset. Pregliasco říká: "Spolupracujeme na různých frontách s Tonim už dlouho. Toni je bezesporu hvězda. Není to jen výborný pilot, ale také výborná osobnost. Víme o jeho kvalitách a proto mu zabezpečíme co nejlepší podmínky v našem týmu. Osobně se už nemůžu dočkat startu,".Monte startuje slavnostním startem v úterý 20. ledna v Monacu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?