Dveře v týmu Stobart zůstaly pro oba loňské jezdce stále otevřené. Malcolm Wilson prohlásil, že oba dva mohou za tým Stobart absolvovat i letošní sezónu.
Tým již potvrdil, že za něj budou i v letošním roce startovat Matthew Wilson i Henning Solberg, v dalších osmi závodech se můžeme v barvách britského týmu také těšit na Urmo Aavu. Ale o loňských jezdcích Duvalovi a Gallim nepadlo ani zmínky. „V současné době se snažíme, aby všechno do sebe zapadlo. Jak každý ví, svět prodělává v současné době těžké období. V současné době můžu potvrdit, že Matthew Wilson (jeho syn) pojede všech dvanáct soutěží, Henning Solberg pojede také dvanáct soutěží s vozem, na kterém se objeví reklama jak Stobartu, tak jeho sponzora firmy Expert. Urmo Aava doplní tým na osmi podnicích,“ říká Wilson starší. Dostalo se také na otázku populárního Itala Gigiho Galliho a Belgičana Francoise Duvala a jejich angažmá v tomto roce ve voze Ford Focus RS WRC: „Oni jsou ten důvod, proč jsem řekl, že se snažíme, aby do sebe všechno zapadlo. Čekáme na každou možnost. Pokusíme se postavit co možná nejsilnější tým pro Stobart. Ovšem ekonomika není v nejlepší kondici, ale já doufám, že tak jak rychle spadla, tak i rychle se rozjede.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.