Dveře v týmu Stobart zůstaly pro oba loňské jezdce stále otevřené. Malcolm Wilson prohlásil, že oba dva mohou za tým Stobart absolvovat i letošní sezónu.
Tým již potvrdil, že za něj budou i v letošním roce startovat Matthew Wilson i Henning Solberg, v dalších osmi závodech se můžeme v barvách britského týmu také těšit na Urmo Aavu. Ale o loňských jezdcích Duvalovi a Gallim nepadlo ani zmínky. „V současné době se snažíme, aby všechno do sebe zapadlo. Jak každý ví, svět prodělává v současné době těžké období. V současné době můžu potvrdit, že Matthew Wilson (jeho syn) pojede všech dvanáct soutěží, Henning Solberg pojede také dvanáct soutěží s vozem, na kterém se objeví reklama jak Stobartu, tak jeho sponzora firmy Expert. Urmo Aava doplní tým na osmi podnicích,“ říká Wilson starší. Dostalo se také na otázku populárního Itala Gigiho Galliho a Belgičana Francoise Duvala a jejich angažmá v tomto roce ve voze Ford Focus RS WRC: „Oni jsou ten důvod, proč jsem řekl, že se snažíme, aby do sebe všechno zapadlo. Čekáme na každou možnost. Pokusíme se postavit co možná nejsilnější tým pro Stobart. Ovšem ekonomika není v nejlepší kondici, ale já doufám, že tak jak rychle spadla, tak i rychle se rozjede.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?