Nový jezdec Stobart Ford WRT Gigi Galli se vyjadřuje o sezóně 2008.
Populární Ital, který se stal jezdcem Stobart Ford WRT, doufá, že tovární jezdci Fordu stíží Loebovi účinkování na rychlostních zkouškách v nadcházející sezóně. O Mikkovi říká, že vyrostl v dobrého jezdce, který je připraven vzít šance Loeba na pátý titul.
„Po Marcusově odchodu je Seb favoritem, o tom není pochyb,“ říká temperamentní Ital a dále dodává: „Loeb to s Mikkem a Jarrim nebude mít lehké, ve druhé polovině sezóny Mikko ukázal, že má na to jej porážet a velmi směle mu konkurovat. Myslím si, že Mikko je připraven,“.
K nadcházející sezóně ze svého pohledu říká, že všechno je pro něj nové, nové auto, nové pneumatiky, vše se zkrátka mění.
„Toto vše bude pro mne klíčové, poznat nové auto, se kterým jsem ještě nejel. Dále nejen pro mne bude klíčové vybrat správné pneumatiky, protože s Pirelli nikdo nemá žádné zásadní zkušenosti,“ komentuje změny Gigi.
„Dříve používaný mousse systém (ochrana gumy proti průrazu), letos nebude. Zejména na kamenitých tratích bude složité dojet, jelikož tento systém umožnil dojetí i s defektem. Nedokážu říct, co tato změna udělá. Bude více defektů. Musíme proto asi zvolit nejčistší stopu, což bude ve velkém nasazení velmi složité,“ komentuje změny Ital.
Z týmu Stobart WRT ednoznačný úkol, v první polovině sezóny se učit. To znamená poznávat auto a vyjezdit co možná nejvíce bodů pro tým. Ve druhé polovině by podle situace už mohl začít vystrkovat růžky. Uvidíme jak se s novou roli tento temperamentní Ital zvládne.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.