Jízdní dynamika tohoto sportovního pětidvéřového vozu s vysokým obsahem drahých kovů a použití ve všední den - to je kombinace, na kterou čekalo již dlouho velké množství řidičů.
Nyní se jim toto přání vyplnilo. BMW 130i poskytuje radost z jízdy ve zcela nové a dokonalé dimenzi. S šesticylindrovým motorem (195 kW) stojí hodně vpřed ve výkonu. Obsah tohoto jedinečného vozu je 3.0 l, VALVETRONIC nebo revoluční lehká konstrukce - pouze samé přednosti. Jako první sériový motor na světě obsahuje řadový šesticylindrový motor s extrémně lehkou klikovou skříní z hliníku a magnézia.
Pravé BMW - nové zážitky z jízdy v třídě kompaktních vozůSilný motor a přenos síly na zadní kola pečují o jízdní pohodlí a zároveň o zábavu. Čtveřice dveří a zadní dveře, mnohostranně použitelné vymoženosti interiéru vozu garantují skvělý zážitek a využitelnou funkčnost. Tento koncept propůjčuje vozu zvláštní charakter. Jako jediný vůz z třídy kompaktních vozů disponuje pohonem zadních kol, a tím takovými vlastnostmi, které z něj dělají pravý vůz BMW: svrchovanou dynamiku, bezpečné ovládání a optimální pohon v každé situaci.BMW
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.