Extreme E a společnost Discovery uzavřely rozsáhlé tříleté partnerství, díky němuž mohou miliony fanoušků motoristického sportu v Evropě sledovat od příštího roku živě i on demand (na vyžádání) závody elektrických terénních vozů.
Diváci budou moct sledovat závody i hlavní show na Eurosportu i MotorTrendu živě i on demand, tedy kdykoliv a kdekoliv i s komentáři lokálních expertů. Prvních pět závodů se bude konat na začátku roku 2021 v těch nejnáročnějších a nejodlehlejších lokalitách, které jsou negativně ovlivňovány klimatickými změnami nebo činností člověka. Tato jedinečná série závodů si klade za cíl zvýšit povědomí o otázkách ochrany životního prostředí a inspirovat diváky k tomu uvědomit si, jaký na něj mají vliv.
Ali Russell, marketingový ředitel Extreme E, řekl: „Je to skvělá zpráva, že se společnost Discovery připojila k rozšiřující se síti našich vysílacích partnerů. Díky rozsáhlému portfoliu kanálů je značka Discovery známá po celém světě a pomůže nám představit závody Extreme E globálnímu publiku. Momentálně tvrdě pracujeme na přípravě první sezony závodů. Mezi naše klíčové pilíře patří životní prostředí, rovnost a elektrifikace. Extreme E je inovativní série zahrnující virtuální realitu, rozšířenou realitu, 3D, pokrokové využití kamery, hlasování fanoušků a závodníky natáčející svou jízdu. Hra se potká s realitou v těch nejextrémnějších koutech na zemi. “
Trojan Paillot, viceprezident pro akvizice práv na Eurosportu, dodává: „Pro partnerství s Extreme E využijeme naše globální portfolio značek, kanálů a produktů napříč společností Discovery k tomu, abychom představili tuto jedinečnou událost divákům z celého světa. Máme bohaté zkušenosti s vysíláním světově nejzajímavějších motoristických událostí včetně ABB FIA Formule E nebo prvního světového šampionátu elektrických vozidel PURE ETCR. Jsme přesvědčeni, že Extreme E umíme přivést na miliony obrazovek a vybudovat tak nadšené komunity fanoušků po celém světě.“
O Extreme EExtreme E je nová závodní série terénních speciálů s elektrickým pohonem. Soutěž má být zcela unikátní díky závodění v extrémních podmínkách. Zajímavostí je, že pro přemisťování týmů s jejich vybavením nebude využita letecká doprava, ale loď RMS St Helena z roku 1989, která bude sloužit jako plovoucí základna šampionátu. Extreme E je provozována ve spolupráci s Formulí E. Extreme E se zavázala k udržitelnosti a minimalizaci dopadů na životní prostředí a také se podílí na obnově oblastí zasažených klimatickými změnami.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?