Extreme E a společnost Discovery uzavřely rozsáhlé tříleté partnerství, díky němuž mohou miliony fanoušků motoristického sportu v Evropě sledovat od příštího roku živě i on demand (na vyžádání) závody elektrických terénních vozů.
Diváci budou moct sledovat závody i hlavní show na Eurosportu i MotorTrendu živě i on demand, tedy kdykoliv a kdekoliv i s komentáři lokálních expertů. Prvních pět závodů se bude konat na začátku roku 2021 v těch nejnáročnějších a nejodlehlejších lokalitách, které jsou negativně ovlivňovány klimatickými změnami nebo činností člověka. Tato jedinečná série závodů si klade za cíl zvýšit povědomí o otázkách ochrany životního prostředí a inspirovat diváky k tomu uvědomit si, jaký na něj mají vliv.
Ali Russell, marketingový ředitel Extreme E, řekl: „Je to skvělá zpráva, že se společnost Discovery připojila k rozšiřující se síti našich vysílacích partnerů. Díky rozsáhlému portfoliu kanálů je značka Discovery známá po celém světě a pomůže nám představit závody Extreme E globálnímu publiku. Momentálně tvrdě pracujeme na přípravě první sezony závodů. Mezi naše klíčové pilíře patří životní prostředí, rovnost a elektrifikace. Extreme E je inovativní série zahrnující virtuální realitu, rozšířenou realitu, 3D, pokrokové využití kamery, hlasování fanoušků a závodníky natáčející svou jízdu. Hra se potká s realitou v těch nejextrémnějších koutech na zemi. “
Trojan Paillot, viceprezident pro akvizice práv na Eurosportu, dodává: „Pro partnerství s Extreme E využijeme naše globální portfolio značek, kanálů a produktů napříč společností Discovery k tomu, abychom představili tuto jedinečnou událost divákům z celého světa. Máme bohaté zkušenosti s vysíláním světově nejzajímavějších motoristických událostí včetně ABB FIA Formule E nebo prvního světového šampionátu elektrických vozidel PURE ETCR. Jsme přesvědčeni, že Extreme E umíme přivést na miliony obrazovek a vybudovat tak nadšené komunity fanoušků po celém světě.“
O Extreme EExtreme E je nová závodní série terénních speciálů s elektrickým pohonem. Soutěž má být zcela unikátní díky závodění v extrémních podmínkách. Zajímavostí je, že pro přemisťování týmů s jejich vybavením nebude využita letecká doprava, ale loď RMS St Helena z roku 1989, která bude sloužit jako plovoucí základna šampionátu. Extreme E je provozována ve spolupráci s Formulí E. Extreme E se zavázala k udržitelnosti a minimalizaci dopadů na životní prostředí a také se podílí na obnově oblastí zasažených klimatickými změnami.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?