Extreme E a společnost Discovery uzavřely rozsáhlé tříleté partnerství, díky němuž mohou miliony fanoušků motoristického sportu v Evropě sledovat od příštího roku živě i on demand (na vyžádání) závody elektrických terénních vozů.
Diváci budou moct sledovat závody i hlavní show na Eurosportu i MotorTrendu živě i on demand, tedy kdykoliv a kdekoliv i s komentáři lokálních expertů. Prvních pět závodů se bude konat na začátku roku 2021 v těch nejnáročnějších a nejodlehlejších lokalitách, které jsou negativně ovlivňovány klimatickými změnami nebo činností člověka. Tato jedinečná série závodů si klade za cíl zvýšit povědomí o otázkách ochrany životního prostředí a inspirovat diváky k tomu uvědomit si, jaký na něj mají vliv.
Ali Russell, marketingový ředitel Extreme E, řekl: „Je to skvělá zpráva, že se společnost Discovery připojila k rozšiřující se síti našich vysílacích partnerů. Díky rozsáhlému portfoliu kanálů je značka Discovery známá po celém světě a pomůže nám představit závody Extreme E globálnímu publiku. Momentálně tvrdě pracujeme na přípravě první sezony závodů. Mezi naše klíčové pilíře patří životní prostředí, rovnost a elektrifikace. Extreme E je inovativní série zahrnující virtuální realitu, rozšířenou realitu, 3D, pokrokové využití kamery, hlasování fanoušků a závodníky natáčející svou jízdu. Hra se potká s realitou v těch nejextrémnějších koutech na zemi. “
Trojan Paillot, viceprezident pro akvizice práv na Eurosportu, dodává: „Pro partnerství s Extreme E využijeme naše globální portfolio značek, kanálů a produktů napříč společností Discovery k tomu, abychom představili tuto jedinečnou událost divákům z celého světa. Máme bohaté zkušenosti s vysíláním světově nejzajímavějších motoristických událostí včetně ABB FIA Formule E nebo prvního světového šampionátu elektrických vozidel PURE ETCR. Jsme přesvědčeni, že Extreme E umíme přivést na miliony obrazovek a vybudovat tak nadšené komunity fanoušků po celém světě.“
O Extreme EExtreme E je nová závodní série terénních speciálů s elektrickým pohonem. Soutěž má být zcela unikátní díky závodění v extrémních podmínkách. Zajímavostí je, že pro přemisťování týmů s jejich vybavením nebude využita letecká doprava, ale loď RMS St Helena z roku 1989, která bude sloužit jako plovoucí základna šampionátu. Extreme E je provozována ve spolupráci s Formulí E. Extreme E se zavázala k udržitelnosti a minimalizaci dopadů na životní prostředí a také se podílí na obnově oblastí zasažených klimatickými změnami.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.