Volkswagen přestal přešlapovat na místě. Oznámil, kdy předá první elektromobily

AutoRoad.cz, 16. června 2020, 00:00 Google+

Volkswagen stanovil definitivní časový plán pro uvedení prvního člena rodiny ID. na trh. Od 17. června lze ve většině evropských zemí závazně objednávat model ID.3 1st Edition, jehož výroba je limitována na 30 000 vozidel. První zákazníci převezmou vozy ID.3 1st na začátku září.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Motor Volkswagenu ID.3 má 200 koní a vejde se do sportovní tašky

Motor Volkswagenu ID.3 má 200 koní a vejde se do sportovní tašky | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

„Rozsáhlá elektrická ofenziva značky Volkswagen bude nyní s vozy ID.3 patrná i na silnicích. Tento elektromobil ztělesňuje naši ambici nabízet praktickou a cenově dostupnou mobilitu s nulovými lokálními emisemi pro všechny,“ říká Ralf Brandstätter, provozní ředitel značky Volkswagen.

První zákazníci převezmou své vozy ID.3 1st již na začátku září, druhá vlna předávání elektromobilů z edice ID.3 1st se uskuteční ve 4. čtvrtletí 2020.

img-responsive

Motor Volkswagenu ID.3 má 200 koní a vejde se do sportovní tašky | foto: Volkswagen

Thomas Ulbrich, člen představenstva značky Volkswagen, odpovědný za elektromobilitu, říká: „Uplynulé měsíce byly pro celý tým, který připravuje výrobu modelu ID.3, velkou výzvou, ztíženou navíc podmínkami probíhající pandemie. O to důležitější je skutečnost, že nyní již stojíme bezprostředně před uvedením modelu ID.3 na trh. Jízda s nulovými lokálními emisemi, vysoké standardy kvality a nadšení z jízdy – to je nový elektromobil ID.3.“

ID.3 1st – limitovaná edice u příležitosti zahájení prodeje

První edice modelu ID.3 disponuje větší sadou akumulátorů s kapacitou 58 kWh a její pohon zajišťuje elektromotor uložený v oblasti zadní nápravy. Elektromotor poskytuje nejvyšší výkon 150 kW a maximální točivý moment 310 N.m. ID.3 díky tomu zrychlí bez řazení z klidu na 60 km/h za 3,4 sekundy. Potěšení z jízdy je tedy součástí sériové výbavy.

img-responsive

Model ID.3, první elektromobil Volkswagenu | foto: Volkswagen

Zákazníci obdrží ID.3 1st včetně voucheru na bezplatné nabíjení po dobu jednoho roku. K dispozici jsou tři pevně stanovené konfigurace, které odpovídají typickým požadavkům zákazníků. Ti mají na výběr různé barvy exteriéru a interiéru.

ID.3 1st se základní výbavou stojí necelý 1 000 000 Kč zahrnuje navigační systém, přijímač digitálního rozhlasového vysílání DAB+, dvouzónovou klimatizaci „Air Care Climatronic“, vyhřívání sedadel a volantu, loketní opěrky vpředu, rychlé nabíjení stejnosměrným proudem (DC) o výkonu 100 kW, resp. střídavým proudem (AC) o výkonu 11 kW, a 18“ kola z lehké slitiny. Sériová výbava zahrnuje asistenta pro ovládání dálkových světel „Light Assist“, hlasové ovládání hovorovou řečí, „ID. light“ v interiéru a mnoho dalších prvků.

img-responsive

Volkswagen ID.3 | foto: Volkswagen

ID.3 1st Plus (za méně než 1 150 000 Kč) disponuje navíc zadní kamerou a bezklíčkovým přístupovým systémem „Keyless Advanced“. Vnitřní výbava modelu ID.3 1st Plus zahrnuje kromě toho také středovou konzolu, která je vybavena dvěma dodatečnými vstupy USB-C vzadu. Součástí vnější výbavy jsou tmavě tónovaná skla oken, paket stříbrných prvků pro exteriér, světlomety Matrix LED, zadní svítilny LED s dynamickými ukazateli směru a 19“ kola z lehké slitiny.

Ve vrcholné verzi ID.3 1st Max s cenou pod hranicí 1 300 000 Kč je sériová výbava doplněna Head-up displejem s rozšířenou realitou, dvěma dodatečnými reproduktory, velkým panoramatickým střešním oknem a 20“ koly z lehké slitiny. Řidič má navíc k dispozici asistenta „Travel Assist“ pro jízdu s vysokým stupněm automatizace, asistenta pro změnu jízdního pruhu „Side Assist“, asistenta pro stav nouze „Emergency Assist“ a telefonní rozhraní „Comfort“ s možností indukčního nabíjení. Výbava modelu ID.3 1st Max je završena komfortními sedadly, vpředu včetně elektrického nastavování polohy a masážní funkce.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen přestal přešlapovat na místě. Oznámil, kdy předá první elektromobily

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Panel klimatizace, ilustrační foto

Kde se vzala věc, kterou používáme v autech téměř všichni a děti ji berou za…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud