Ve filmu "Gone in 60 Seconds" v hlavní roli s Nicolasem Cagem je scéna, kdy jeho bratr Kip Raines (Giovanni Ribisi) ukradne Porsche 911 přímo od autorizovaného prodejce. Při krádeži s vozem proskočí sklem výlohy.
A přesně o to samé se pokusil neznámý zloděj v americkém státě Illinois. U prodejce vozů Chrysler, Dodge, Jeep a RAM si vyhlédl vůz Dodge Challenger ve vzácné limitované edici k 50. výročí výroby. Jak jste si mohli všimnout na úvodní fotografii, zopakovat filmovou scénu se mu nepodařilo.
Dodge Challenger byl příliš široký, a tak se mu nepodařilo projet vstupními dveřmi. Jeho počínání mělo za následek poškození přední části automobilu a následné uvíznutí v rozbitých dveřích. Podle policejního kapitána Davea Matevi proběhl pokus o krádež ve středu ráno, kdy "podezřelý rozbil okno prodejny s cílem dostat se dovnitř. Po neúspěšném pokusu o krádež Dodge Challengera podezřelý auto opustil a utekl neznámo kam."
V přiloženém videu se můžete podívat na scénu z filmu 60 Sekund, kterou se neznámý pachatel nechal inspirovat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?