Dovolená na čtyřech kolech? Český carsharing zařadil do nabídky dodávku s kempingovou vestavbou pro romantický výlet či letní dovolenou.
V nabídce P2P carsharingu HoppyGo nově přibyla možnost vycestovat na neobyčejnou letní dovolenou s vozem Volkswagen Transporter, který nabízí variabilní kempingovou vestavbu VISU. Pro uživatele jsou k dispozici tři varianty interiéru: obytná s přestavbou, bez sedaček s velkým nákladovým prostorem nebo varianta s devíti sedačkami. Uživatelé P2P carsharingu HoppyGo si mohou vůz zapůjčit za 1 908 Kč na den včetně pojištění a dálniční známky, při zápůjčce na týden je pak cena 1 336 Kč na den.
Letošní dovolená, kterou možná budou letos Češi v drtivé většině trávit v tuzemsku, nemusí nutně znamenat fiasko. Jedinečný roadtrip bez starostí kolem zajišťování rezervace ve drahém hotelu řeší pojízdný „obytňák“. Speciálně upravený Volkswagen Transporter s kempingovou vestavbou VISU je mimořádně variabilní a poslouží pro páry, jednotlivce, skupinku dobrodruhů, ale třeba i menší rodinku. Interiér vozu lze jednoduše konfigurovat a pohodlnou postel za pouhých 10 vteřin přestavit v plnohodnotný pracovní prostor nebo místo pro romantickou večeři. Přístup k zavazadlům poskytuje výklopná lavice a díky tažnému zařízení není problém vzít si na dovolenou i kolo. Ať už milovníci neobyčejné dovolené vyrazí kamkoliv, nebude je trápit zima či déšť, ale naopak zažijí kempování takřka v pohodlí „domova“. Instalace přestavby je jednoduchá a nezabere víc než 10 minut.
„Chtěli jsme vyjít vstříc našim zákazníkům, kteří touží po originální dovolené, ale limity současné situace jim to nedovolují. Díky kempingové vestavbě nepotřebují řešit ubytování, takže ušetří peníze a navíc zažijí něco opravdu výjimečného. S příchodem letní sezóny registrujeme rostoucí zájem mimo jiné také o unikátní typy vozů jako např. právě obytné vozy, ale také kabriolety nebo modely typu MPV,“ uvedl Jakub Erben, Fleet manager P2P carsharingu HoppyGo.
Uživatelé P2P carsharingu HoppyGo mohou vybírat z široké nabídky zhruba 1800 aut a více než 300 modelů vozů. Výhodou HoppyGo je rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy – zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů a v průběhu pár hodin už může s vypůjčeným autem vyrazit. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Technické parametry vozu Volkswagen Transporter s vestavbou VISU:Volkswagen Transporter, rok výroby 2019, karoserie minivan s kempingovou vestavbou, dieselový motor 2.0 TDI s výkonem 110 kW a manuální převodovkou. Výbava: ABS, klimatizace, AUX vstup, nezávislé topení, palubní počítač, Bluetooth, přehrávač CD, centrální zamykání, tempomat, elektrická okna, ESP, imobilizér, multifunkční volant, parkovací senzory, tuner/rádio, posilovač řízení, tažné zařízení, regulace prokluzu kol, dálniční známka.
Rozšířená výbava:Postel v plné šíři vozu, sezení se stolem, úložné prostory - celkem cca 300 litrů, kuchyň, vařicí box, připevnitelný plynový vařič s piezo zapalováním, plynová cartridge 450 g, kempingové nádobí na vaření, úložný box, 2 vyjímatelné plastové boxy, 2 kempingové skládací sklenice na víno, plechové hrnky, bambusové prkénko, 2 sady příborů, kanystry – 2x 10 litrů, kanystry s výpustí na přední straně, kompresorová lednice Indel-B o objemu 30 litrů, horkovzdušné nezávislé topení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.