Dovolená na čtyřech kolech? Český carsharing zařadil do nabídky dodávku s kempingovou vestavbou pro romantický výlet či letní dovolenou.
V nabídce P2P carsharingu HoppyGo nově přibyla možnost vycestovat na neobyčejnou letní dovolenou s vozem Volkswagen Transporter, který nabízí variabilní kempingovou vestavbu VISU. Pro uživatele jsou k dispozici tři varianty interiéru: obytná s přestavbou, bez sedaček s velkým nákladovým prostorem nebo varianta s devíti sedačkami. Uživatelé P2P carsharingu HoppyGo si mohou vůz zapůjčit za 1 908 Kč na den včetně pojištění a dálniční známky, při zápůjčce na týden je pak cena 1 336 Kč na den.
Letošní dovolená, kterou možná budou letos Češi v drtivé většině trávit v tuzemsku, nemusí nutně znamenat fiasko. Jedinečný roadtrip bez starostí kolem zajišťování rezervace ve drahém hotelu řeší pojízdný „obytňák“. Speciálně upravený Volkswagen Transporter s kempingovou vestavbou VISU je mimořádně variabilní a poslouží pro páry, jednotlivce, skupinku dobrodruhů, ale třeba i menší rodinku. Interiér vozu lze jednoduše konfigurovat a pohodlnou postel za pouhých 10 vteřin přestavit v plnohodnotný pracovní prostor nebo místo pro romantickou večeři. Přístup k zavazadlům poskytuje výklopná lavice a díky tažnému zařízení není problém vzít si na dovolenou i kolo. Ať už milovníci neobyčejné dovolené vyrazí kamkoliv, nebude je trápit zima či déšť, ale naopak zažijí kempování takřka v pohodlí „domova“. Instalace přestavby je jednoduchá a nezabere víc než 10 minut.
„Chtěli jsme vyjít vstříc našim zákazníkům, kteří touží po originální dovolené, ale limity současné situace jim to nedovolují. Díky kempingové vestavbě nepotřebují řešit ubytování, takže ušetří peníze a navíc zažijí něco opravdu výjimečného. S příchodem letní sezóny registrujeme rostoucí zájem mimo jiné také o unikátní typy vozů jako např. právě obytné vozy, ale také kabriolety nebo modely typu MPV,“ uvedl Jakub Erben, Fleet manager P2P carsharingu HoppyGo.
Uživatelé P2P carsharingu HoppyGo mohou vybírat z široké nabídky zhruba 1800 aut a více než 300 modelů vozů. Výhodou HoppyGo je rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy – zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů a v průběhu pár hodin už může s vypůjčeným autem vyrazit. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Technické parametry vozu Volkswagen Transporter s vestavbou VISU:Volkswagen Transporter, rok výroby 2019, karoserie minivan s kempingovou vestavbou, dieselový motor 2.0 TDI s výkonem 110 kW a manuální převodovkou. Výbava: ABS, klimatizace, AUX vstup, nezávislé topení, palubní počítač, Bluetooth, přehrávač CD, centrální zamykání, tempomat, elektrická okna, ESP, imobilizér, multifunkční volant, parkovací senzory, tuner/rádio, posilovač řízení, tažné zařízení, regulace prokluzu kol, dálniční známka.
Rozšířená výbava:Postel v plné šíři vozu, sezení se stolem, úložné prostory - celkem cca 300 litrů, kuchyň, vařicí box, připevnitelný plynový vařič s piezo zapalováním, plynová cartridge 450 g, kempingové nádobí na vaření, úložný box, 2 vyjímatelné plastové boxy, 2 kempingové skládací sklenice na víno, plechové hrnky, bambusové prkénko, 2 sady příborů, kanystry – 2x 10 litrů, kanystry s výpustí na přední straně, kompresorová lednice Indel-B o objemu 30 litrů, horkovzdušné nezávislé topení.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?