Dovolená na čtyřech kolech? Český carsharing zařadil do nabídky dodávku s kempingovou vestavbou pro romantický výlet či letní dovolenou.
V nabídce P2P carsharingu HoppyGo nově přibyla možnost vycestovat na neobyčejnou letní dovolenou s vozem Volkswagen Transporter, který nabízí variabilní kempingovou vestavbu VISU. Pro uživatele jsou k dispozici tři varianty interiéru: obytná s přestavbou, bez sedaček s velkým nákladovým prostorem nebo varianta s devíti sedačkami. Uživatelé P2P carsharingu HoppyGo si mohou vůz zapůjčit za 1 908 Kč na den včetně pojištění a dálniční známky, při zápůjčce na týden je pak cena 1 336 Kč na den.
Letošní dovolená, kterou možná budou letos Češi v drtivé většině trávit v tuzemsku, nemusí nutně znamenat fiasko. Jedinečný roadtrip bez starostí kolem zajišťování rezervace ve drahém hotelu řeší pojízdný „obytňák“. Speciálně upravený Volkswagen Transporter s kempingovou vestavbou VISU je mimořádně variabilní a poslouží pro páry, jednotlivce, skupinku dobrodruhů, ale třeba i menší rodinku. Interiér vozu lze jednoduše konfigurovat a pohodlnou postel za pouhých 10 vteřin přestavit v plnohodnotný pracovní prostor nebo místo pro romantickou večeři. Přístup k zavazadlům poskytuje výklopná lavice a díky tažnému zařízení není problém vzít si na dovolenou i kolo. Ať už milovníci neobyčejné dovolené vyrazí kamkoliv, nebude je trápit zima či déšť, ale naopak zažijí kempování takřka v pohodlí „domova“. Instalace přestavby je jednoduchá a nezabere víc než 10 minut.
„Chtěli jsme vyjít vstříc našim zákazníkům, kteří touží po originální dovolené, ale limity současné situace jim to nedovolují. Díky kempingové vestavbě nepotřebují řešit ubytování, takže ušetří peníze a navíc zažijí něco opravdu výjimečného. S příchodem letní sezóny registrujeme rostoucí zájem mimo jiné také o unikátní typy vozů jako např. právě obytné vozy, ale také kabriolety nebo modely typu MPV,“ uvedl Jakub Erben, Fleet manager P2P carsharingu HoppyGo.
Uživatelé P2P carsharingu HoppyGo mohou vybírat z široké nabídky zhruba 1800 aut a více než 300 modelů vozů. Výhodou HoppyGo je rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy – zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů a v průběhu pár hodin už může s vypůjčeným autem vyrazit. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Technické parametry vozu Volkswagen Transporter s vestavbou VISU:Volkswagen Transporter, rok výroby 2019, karoserie minivan s kempingovou vestavbou, dieselový motor 2.0 TDI s výkonem 110 kW a manuální převodovkou. Výbava: ABS, klimatizace, AUX vstup, nezávislé topení, palubní počítač, Bluetooth, přehrávač CD, centrální zamykání, tempomat, elektrická okna, ESP, imobilizér, multifunkční volant, parkovací senzory, tuner/rádio, posilovač řízení, tažné zařízení, regulace prokluzu kol, dálniční známka.
Rozšířená výbava:Postel v plné šíři vozu, sezení se stolem, úložné prostory - celkem cca 300 litrů, kuchyň, vařicí box, připevnitelný plynový vařič s piezo zapalováním, plynová cartridge 450 g, kempingové nádobí na vaření, úložný box, 2 vyjímatelné plastové boxy, 2 kempingové skládací sklenice na víno, plechové hrnky, bambusové prkénko, 2 sady příborů, kanystry – 2x 10 litrů, kanystry s výpustí na přední straně, kompresorová lednice Indel-B o objemu 30 litrů, horkovzdušné nezávislé topení.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.