Majitelé nového Fordu Mustang Mach-E se mohou těšit na stále nové funkce bez nutnosti jakéhokoliv zásahu. Jejich elektrické SUV se totiž bude průběžně samo zdokonalovat díky aktualizacím na dálku.
Na rozdíl od některých automobilů, jejichž řidiči musí čekat, než aktualizace proběhne, Ford vyvinul systém, umožňující stahovat zabezpečené aktualizace na pozadí. Instalace v některých případech proběhne za méně než dvě minuty.
„Půvab Mustangu Mach-E spočívá i v tom, že to, jak ho majitelé poznají první den, je pouze začátek. V průběhu času se bude vyvíjet a získávat ještě více funkcí a schopností,“ řekl John Vangelov, manažer online služeb ve Ford Motor Company. „Naše promyšlené aktualizace na dálku zároveň minimalizují prostoje díky neuvěřitelně rychlé aktivaci. Váš Mustang Mach-E se zkrátka pořád vylepšuje, i když třeba zrovna spíte.“
Aktualizace se zdaleka netýkají pouze systému SYNC®. Bezdrátově lze aktualizovat téměř všechny počítačové moduly Mustangu Mach-E. Ford tedy může přinášet zlepšení dynamických vlastností nebo i zcela nové funkce, které v okamžiku předání vozu zákazníkovi ještě neexistovaly.
Některé instalace proběhnou prakticky bez povšimnutí. Zákazník si může zvolit aktualizace v pravidelnou dobu, například o půlnoci. V řadě případů bude instalace dokončena téměř okamžitě po prvním následujícím nastartování vozu. Řidič se o aktualizaci dozví prostřednictvím upozornění v palubním systému.
Mnohé aktualizace bude možné provést za méně než dvě minuty. V případě komplexnějších vylepšení, při nichž bude zapotřebí ponechat vůz zaparkovaný po delší dobu, lze naplánovat instalaci na vhodnou dobu.
Ford předpokládá, že první aktualizace proběhnou do šesti měsíců od zahájení dodávek modelu Mustang Mach-E zákazníkům. Uživatelé budou na dostupnou aktualizaci vždy upozorněni a instalace bude možná přes Wi-Fi nebo mobilní připojení.
Ford Mustang Mach-E si čeští zákazníci budou moci objednat již ve třetím čtvrtletí tohoto roku.
Kdybyste mi před deseti lety řekli, že jednou dám přednost značce Hyundai před německými modely, jako je Tiguan či Kodiaq, tak bych se jen tak lehce pousmál. Jenže ten den právě nastal a ačkoliv je to netradiční začátek recenze, tak rovnou „propálím“, jak se věci mají – vzal bych raději nové Santa Fe, než Kodiaq. Pojďte se podívat, proč tomu tak je a v čem se tento odvážný „kyborg“ liší od svých německých protějšků.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.