Bezkontaktní služba pro majitele vozů Ford znamená: vy zůstaňte doma a my se v době koronavirové krize postaráme o zajištění bezpečné údržby vašeho auta. Vyzvednutí a navrácení vozu včetně dezinfekce přitom proběhne zdarma!
Bezkontaktní převzetí vozu znamená, že si pracovník servisu auto po telefonické nebo mailové dohodě na smluveném místě vyzvedne, dopraví do servisu, kde se vozu dostane potřebné péče – a pak ho zaměstnanec servisu opět – důkladně vydezinfikovaný – doveze zpět a předá zákazníkovi.
Pro schválení všech doporučených servisních úkonů včetně jejich ceny má zákazník k dispozici tzv. videocheck, tedy kontrolu prostřednictvím krátkého videa pořízeného přejímacím technikem.
Situace kolem koronaviru vyžaduje, aby se lidé zdržovali co nejvíce doma. Mnohé organizace, společnosti ani jednotlivci se ale bez jízd automobilem neobejdou.
Proto také servisy autorizovaných partnerů Ford v České republice zůstávají otevřené, i když jejich showroomy musejí být v důsledku platných vládních nařízení zavřené. Veškerý personál značkových servisů Ford přitom úzkostlivě dodržuje všechna platná bezpečnostní nařízení.
Kromě dalších opatření používají technici a mechanici v servisu vždy rukavice na jedno použití – a mimo samotného interiéru se samozřejmě dezinfikuje i klíč od vozu. Volant, hlavice řadicí páky a sedadlo řidiče se v průběhu servisních prací zakrývají plastovou ochranou, která se před vrácením vozu zákazníkovi zase odstraní.
V prostorách servisů Ford přitom panují i další hygienicko-bezpečnostní opatření. Všichni pracovníci samozřejmě nosí obličejovou roušku, několikrát denně se dezinfikují všechny kontaktní povrchy jako desky pracovních stolů, kliky a madla, nábytek, toalety atd. – a všichni zaměstnanci mají k dispozici dostatečné množství dezinfekčního gelu.
Aby bylo možné vyloučit jakýkoliv přenos záludného koronaviru, zavádí český Ford v servisech svých autorizovaných partnerů takzvanou bezkontaktní (No Touch) službu, tedy servis vozu bez přítomnosti zákazníka. Při něm si pracovník servisu vůz vyzvedne v místě zákazníkova bydliště nebo zaměstnání a dopraví ho do servisu – a po ukončení všech servisních úkonů a důsledné dezinfekci opět vůz přistaví zpět.
V servisu nejdříve proběhne videokontrola (tzv. VideoCheck), při níž přejímací technik pořídí krátké video dílů nebo skupin, vozu, pro které doporučuje konkrétní servisní úkony. Toto video sdílí se zákazníkem – využít k tomu lze chytrý telefon, tablet i počítač. Teprve pokud zákazník navrhované servisní úkony včetně ceny schválí, rozbíhají se vlastní servisní práce.
Po ukončení práce je vůz důkladně vydenzifikován a zaměstnanec servisu ho ve smluvený čas dopraví na smluvené místo, kde si jej zákazník převezme zpět. Celá tato nová služba je u participujících autorizovaných partnerů Ford pro zákazníky zcela zdarma.
„Bezpečí nejen našich zákazníků, ale i zaměstnanců autorizovaných opravců Ford je pro nás na prvním místě. Více než kdy jindy si přitom uvědomujeme, že v dané situaci musí být zejména rozvážkové služby a zákazníci, kteří si potřebují zajet na nákup, dojíždějí do práce nebo se potřebují postarat o své nejbližší, stále mobilní. Bezkontaktní služba poskytuje zákazníkovi vyzvednutí a předání vydenzifikovaného vozidla zcela zdarma z pohodlí domova. I v této složité době je naším hlavním cílem poskytovat servisní služby zákazníkům takovým způsobem, na jaký jsou zvyklí – na nejvyšší možné úrovni a s maximální bezpečností,“ říká Barbora Nováková, ředitelka poprodejních služeb.
V České republice poskytuje bezkontaktní servis velká většina autorizovaných partnerů Ford. Jejich seznam bude od 30. března vyvěšen na stránkách www.ford.cz
Bezkontaktní servis zavedl Ford kromě České republiky také v Belgii, Dánsku, Finsku, ve Francii, Maďarsku, Německu, Nizozemsku, Norsku, Polsku, Portugalsku, Řecku, ve Španělsku, Švédsku i ve Spojeném království. Další země budou následovat.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?