Bezkontaktní služba pro majitele vozů Ford znamená: vy zůstaňte doma a my se v době koronavirové krize postaráme o zajištění bezpečné údržby vašeho auta. Vyzvednutí a navrácení vozu včetně dezinfekce přitom proběhne zdarma!
Bezkontaktní převzetí vozu znamená, že si pracovník servisu auto po telefonické nebo mailové dohodě na smluveném místě vyzvedne, dopraví do servisu, kde se vozu dostane potřebné péče – a pak ho zaměstnanec servisu opět – důkladně vydezinfikovaný – doveze zpět a předá zákazníkovi.
Pro schválení všech doporučených servisních úkonů včetně jejich ceny má zákazník k dispozici tzv. videocheck, tedy kontrolu prostřednictvím krátkého videa pořízeného přejímacím technikem.
Situace kolem koronaviru vyžaduje, aby se lidé zdržovali co nejvíce doma. Mnohé organizace, společnosti ani jednotlivci se ale bez jízd automobilem neobejdou.
Proto také servisy autorizovaných partnerů Ford v České republice zůstávají otevřené, i když jejich showroomy musejí být v důsledku platných vládních nařízení zavřené. Veškerý personál značkových servisů Ford přitom úzkostlivě dodržuje všechna platná bezpečnostní nařízení.
Kromě dalších opatření používají technici a mechanici v servisu vždy rukavice na jedno použití – a mimo samotného interiéru se samozřejmě dezinfikuje i klíč od vozu. Volant, hlavice řadicí páky a sedadlo řidiče se v průběhu servisních prací zakrývají plastovou ochranou, která se před vrácením vozu zákazníkovi zase odstraní.
V prostorách servisů Ford přitom panují i další hygienicko-bezpečnostní opatření. Všichni pracovníci samozřejmě nosí obličejovou roušku, několikrát denně se dezinfikují všechny kontaktní povrchy jako desky pracovních stolů, kliky a madla, nábytek, toalety atd. – a všichni zaměstnanci mají k dispozici dostatečné množství dezinfekčního gelu.
Aby bylo možné vyloučit jakýkoliv přenos záludného koronaviru, zavádí český Ford v servisech svých autorizovaných partnerů takzvanou bezkontaktní (No Touch) službu, tedy servis vozu bez přítomnosti zákazníka. Při něm si pracovník servisu vůz vyzvedne v místě zákazníkova bydliště nebo zaměstnání a dopraví ho do servisu – a po ukončení všech servisních úkonů a důsledné dezinfekci opět vůz přistaví zpět.
V servisu nejdříve proběhne videokontrola (tzv. VideoCheck), při níž přejímací technik pořídí krátké video dílů nebo skupin, vozu, pro které doporučuje konkrétní servisní úkony. Toto video sdílí se zákazníkem – využít k tomu lze chytrý telefon, tablet i počítač. Teprve pokud zákazník navrhované servisní úkony včetně ceny schválí, rozbíhají se vlastní servisní práce.
Po ukončení práce je vůz důkladně vydenzifikován a zaměstnanec servisu ho ve smluvený čas dopraví na smluvené místo, kde si jej zákazník převezme zpět. Celá tato nová služba je u participujících autorizovaných partnerů Ford pro zákazníky zcela zdarma.
„Bezpečí nejen našich zákazníků, ale i zaměstnanců autorizovaných opravců Ford je pro nás na prvním místě. Více než kdy jindy si přitom uvědomujeme, že v dané situaci musí být zejména rozvážkové služby a zákazníci, kteří si potřebují zajet na nákup, dojíždějí do práce nebo se potřebují postarat o své nejbližší, stále mobilní. Bezkontaktní služba poskytuje zákazníkovi vyzvednutí a předání vydenzifikovaného vozidla zcela zdarma z pohodlí domova. I v této složité době je naším hlavním cílem poskytovat servisní služby zákazníkům takovým způsobem, na jaký jsou zvyklí – na nejvyšší možné úrovni a s maximální bezpečností,“ říká Barbora Nováková, ředitelka poprodejních služeb.
V České republice poskytuje bezkontaktní servis velká většina autorizovaných partnerů Ford. Jejich seznam bude od 30. března vyvěšen na stránkách www.ford.cz
Bezkontaktní servis zavedl Ford kromě České republiky také v Belgii, Dánsku, Finsku, ve Francii, Maďarsku, Německu, Nizozemsku, Norsku, Polsku, Portugalsku, Řecku, ve Španělsku, Švédsku i ve Spojeném království. Další země budou následovat.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?