Bezkontaktní služba pro majitele vozů Ford znamená: vy zůstaňte doma a my se v době koronavirové krize postaráme o zajištění bezpečné údržby vašeho auta. Vyzvednutí a navrácení vozu včetně dezinfekce přitom proběhne zdarma!
Bezkontaktní převzetí vozu znamená, že si pracovník servisu auto po telefonické nebo mailové dohodě na smluveném místě vyzvedne, dopraví do servisu, kde se vozu dostane potřebné péče – a pak ho zaměstnanec servisu opět – důkladně vydezinfikovaný – doveze zpět a předá zákazníkovi.
Pro schválení všech doporučených servisních úkonů včetně jejich ceny má zákazník k dispozici tzv. videocheck, tedy kontrolu prostřednictvím krátkého videa pořízeného přejímacím technikem.
Situace kolem koronaviru vyžaduje, aby se lidé zdržovali co nejvíce doma. Mnohé organizace, společnosti ani jednotlivci se ale bez jízd automobilem neobejdou.
Proto také servisy autorizovaných partnerů Ford v České republice zůstávají otevřené, i když jejich showroomy musejí být v důsledku platných vládních nařízení zavřené. Veškerý personál značkových servisů Ford přitom úzkostlivě dodržuje všechna platná bezpečnostní nařízení.
Kromě dalších opatření používají technici a mechanici v servisu vždy rukavice na jedno použití – a mimo samotného interiéru se samozřejmě dezinfikuje i klíč od vozu. Volant, hlavice řadicí páky a sedadlo řidiče se v průběhu servisních prací zakrývají plastovou ochranou, která se před vrácením vozu zákazníkovi zase odstraní.
V prostorách servisů Ford přitom panují i další hygienicko-bezpečnostní opatření. Všichni pracovníci samozřejmě nosí obličejovou roušku, několikrát denně se dezinfikují všechny kontaktní povrchy jako desky pracovních stolů, kliky a madla, nábytek, toalety atd. – a všichni zaměstnanci mají k dispozici dostatečné množství dezinfekčního gelu.
Aby bylo možné vyloučit jakýkoliv přenos záludného koronaviru, zavádí český Ford v servisech svých autorizovaných partnerů takzvanou bezkontaktní (No Touch) službu, tedy servis vozu bez přítomnosti zákazníka. Při něm si pracovník servisu vůz vyzvedne v místě zákazníkova bydliště nebo zaměstnání a dopraví ho do servisu – a po ukončení všech servisních úkonů a důsledné dezinfekci opět vůz přistaví zpět.
V servisu nejdříve proběhne videokontrola (tzv. VideoCheck), při níž přejímací technik pořídí krátké video dílů nebo skupin, vozu, pro které doporučuje konkrétní servisní úkony. Toto video sdílí se zákazníkem – využít k tomu lze chytrý telefon, tablet i počítač. Teprve pokud zákazník navrhované servisní úkony včetně ceny schválí, rozbíhají se vlastní servisní práce.
Po ukončení práce je vůz důkladně vydenzifikován a zaměstnanec servisu ho ve smluvený čas dopraví na smluvené místo, kde si jej zákazník převezme zpět. Celá tato nová služba je u participujících autorizovaných partnerů Ford pro zákazníky zcela zdarma.
„Bezpečí nejen našich zákazníků, ale i zaměstnanců autorizovaných opravců Ford je pro nás na prvním místě. Více než kdy jindy si přitom uvědomujeme, že v dané situaci musí být zejména rozvážkové služby a zákazníci, kteří si potřebují zajet na nákup, dojíždějí do práce nebo se potřebují postarat o své nejbližší, stále mobilní. Bezkontaktní služba poskytuje zákazníkovi vyzvednutí a předání vydenzifikovaného vozidla zcela zdarma z pohodlí domova. I v této složité době je naším hlavním cílem poskytovat servisní služby zákazníkům takovým způsobem, na jaký jsou zvyklí – na nejvyšší možné úrovni a s maximální bezpečností,“ říká Barbora Nováková, ředitelka poprodejních služeb.
V České republice poskytuje bezkontaktní servis velká většina autorizovaných partnerů Ford. Jejich seznam bude od 30. března vyvěšen na stránkách www.ford.cz
Bezkontaktní servis zavedl Ford kromě České republiky také v Belgii, Dánsku, Finsku, ve Francii, Maďarsku, Německu, Nizozemsku, Norsku, Polsku, Portugalsku, Řecku, ve Španělsku, Švédsku i ve Spojeném království. Další země budou následovat.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?