Výrazné fotbalové osobnosti spojily své jméno se značkou Volkswagen. Petra Čecha v pozici ambasadora značky pro blížící se evropský šampionát doplní aktivní členové české fotbalové reprezentace: Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí a David Pavelka, kteří se stanou dlouhodobými tvářemi německé automobilky v Česku.
„Značka Volkswagen je dlouhodobě spojena se sportem na mnoha výkonnostních úrovních. Firma propaguje zdravý životní styl a podporuje sport a pohyb. Kromě světoznámého Volkswagen Maratonu Praha jsme partnery běžeckého seriálu Run Czech s řadou krajských půlmaratonů a oblíbených pražských štafetových závodů, jsme spojeni s českým florbalem a mnoha dalšími projekty na regionálních úrovních. Globálně se Volkswagen stal oficiálním Mobility Partnerem nadcházejícího finálového turnaje EURO 2020, stejně jako dalších projektů UEFA v čele s Ligou národů, ženským evropským šampionátem nebo Eurem nadějí do 21 let. Fotbal jakožto sportovní fenomén je pro nás samozřejmě obrovskou marketingovou příležitostí,“ řekl k výchozí situaci Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy.
Jeho filozofii doplňuje Jakub Bouda, koordinátor marketingu a PR divize Volkswagen osobní vozy: „Volkswagen a fotbal jsou dlouhodobými partnery. Nyní však vstupujeme do nové éry. Partnerství značky s fotbalovým turnajem EURO 2020, speciálně pak jeho nového celoevropského formátu, je pro nás výjimečnou příležitostí. Coby představitelé domácího zastoupení jsme ji chtěli využít naplno a je nám obrovskou ctí, že jako českého ambasadora partnerství značky Volkswagen pro EURO můžeme představit Petra Čecha – vynikajícího sportovce, především však příkladného profesionála a vyznavače rodinných hodnot, které jsou nám společné.“
Petr Čech, legendární brankář a držitel mnoha rekordů v Premier League, bude se značkou Volkswagen spojen především směrem k letnímu kontinentálnímu šampionátu. „Toto partnerství je pro mě ctí. Netajím se tím, že jakékoliv partnerství si pečlivě vybírám. Musí mi dávat smysl po všech směrech a mohu přiznat, že finance nejsou na prvním místě. Projekt Volkswagenu mi smysl dává, je mi sympatický. Moje pozice ambasadora Volkswagenu pro Českou republiku je tak jedním z několika bodů, na kterých jsme se dohodli. Nicméně důležitou součástí spolupráce je pro mě velký zájem Volkswagenu o moji letní Fotbalovou školu, pro niž se značka VW stává hlavním partnerem,“ uvedl na startu nové spolupráce současný člen nejužšího vedení fotbalové Chelsea.
„Spolupráce s Petrem je fantastická. Se stejnou precizností, která ho udržela po dlouhé roky na absolutním vrcholu, přistupuje také k partnerským jednáním. Je pečlivý, a přitom velmi kreativní. I díky tomu se možnosti naší spolupráce postupně rozrůstají. Petr bude v každém případě aktivním ambasadorem naší značky během základní skupiny EURO v Glasgowě a Londýně, jejímž vrcholem se stane duel anglického a českého týmu ve Wembley. Tam máme k dispozici aktivitu Match Ball Carrier, tedy zážitek pro malého fanouška, který zanese zápasový míč přímo na hřiště. Součástí celého servisu pro malého fotbalového nadšence bude setkání s Petrem a jím vedená fotbalová prohlídka Londýna,“ přiblížil možnosti spolupráce Martin Kadečka, vedoucí prodeje Volkswagen osobní vozy.
Vedle Petra Čecha se s tradičním automobilovým brandem spojí rovněž trojice fotbalových krajánků působících v německé Bundeslize, italské Serii A a turecké Super Lig. „Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí i David Pavelka jsou skvělými sportovci a zároveň osobnostmi, se kterými nám partnerské spojení dává smysl. Bez výjimky jsou to tátové od rodin a také lidé, kteří k současným pozicím došli tvrdou prací s překonáváním mnoha překážek. Jejich příběhy jsou inspirující nejen v prostředí vrcholového sportu. Na naši spolupráci, jejíž jednotlivé části budeme postupem času odhalovat, se už teď moc těším,“ uzavřel Jakub Bouda.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?