PETR ČECH OPĚT na fotbalové scéně. Jde na to ale jinak...

AutoRoad.cz, 28. ledna 2020, 21:19 Google+

Výrazné fotbalové osobnosti spojily své jméno se značkou Volkswagen. Petra Čecha v pozici ambasadora značky pro blížící se evropský šampionát doplní aktivní členové české fotbalové reprezentace: Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí a David Pavelka, kteří se stanou dlouhodobými tvářemi německé automobilky v Česku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Petr Čech se stal ambasadorem Volkswagenu

Petr Čech se stal ambasadorem Volkswagenu | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

„Značka Volkswagen je dlouhodobě spojena se sportem na mnoha výkonnostních úrovních. Firma propaguje zdravý životní styl a podporuje sport a pohyb. Kromě světoznámého Volkswagen Maratonu Praha jsme partnery běžeckého seriálu Run Czech s řadou krajských půlmaratonů a oblíbených pražských štafetových závodů, jsme spojeni s českým florbalem a mnoha dalšími projekty na regionálních úrovních. Globálně se Volkswagen stal oficiálním Mobility Partnerem nadcházejícího finálového turnaje EURO 2020, stejně jako dalších projektů UEFA v čele s Ligou národů, ženským evropským šampionátem nebo Eurem nadějí do 21 let. Fotbal jakožto sportovní fenomén je pro nás samozřejmě obrovskou marketingovou příležitostí,“ řekl k výchozí situaci Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy.

Jeho filozofii doplňuje Jakub Bouda, koordinátor marketingu a PR divize Volkswagen osobní vozy: „Volkswagen a fotbal jsou dlouhodobými partnery. Nyní však vstupujeme do nové éry. Partnerství značky s fotbalovým turnajem EURO 2020, speciálně pak jeho nového celoevropského formátu, je pro nás výjimečnou příležitostí. Coby představitelé domácího zastoupení jsme ji chtěli využít naplno a je nám obrovskou ctí, že jako českého ambasadora partnerství značky Volkswagen pro EURO můžeme představit Petra Čecha – vynikajícího sportovce, především však příkladného profesionála a vyznavače rodinných hodnot, které jsou nám společné.“

Petr Čech, legendární brankář a držitel mnoha rekordů v Premier League, bude se značkou Volkswagen spojen především směrem k letnímu kontinentálnímu šampionátu. „Toto partnerství je pro mě ctí. Netajím se tím, že jakékoliv partnerství si pečlivě vybírám. Musí mi dávat smysl po všech směrech a mohu přiznat, že finance nejsou na prvním místě. Projekt Volkswagenu mi smysl dává, je mi sympatický. Moje pozice ambasadora Volkswagenu pro Českou republiku je tak jedním z několika bodů, na kterých jsme se dohodli. Nicméně důležitou součástí spolupráce je pro mě velký zájem Volkswagenu o moji letní Fotbalovou školu, pro niž se značka VW stává hlavním partnerem,“ uvedl na startu nové spolupráce současný člen nejužšího vedení fotbalové Chelsea.

img-responsive

Petr Čech se stal ambasadorem Volkswagenu | foto: Volkswagen

„Spolupráce s Petrem je fantastická. Se stejnou precizností, která ho udržela po dlouhé roky na absolutním vrcholu, přistupuje také k partnerským jednáním. Je pečlivý, a přitom velmi kreativní. I díky tomu se možnosti naší spolupráce postupně rozrůstají. Petr bude v každém případě aktivním ambasadorem naší značky během základní skupiny EURO v Glasgowě a Londýně, jejímž vrcholem se stane duel anglického a českého týmu ve Wembley. Tam máme k dispozici aktivitu Match Ball Carrier, tedy zážitek pro malého fanouška, který zanese zápasový míč přímo na hřiště. Součástí celého servisu pro malého fotbalového nadšence bude setkání s Petrem a jím vedená fotbalová prohlídka Londýna,“ přiblížil možnosti spolupráce Martin Kadečka, vedoucí prodeje Volkswagen osobní vozy.

Vedle Petra Čecha se s tradičním automobilovým brandem spojí rovněž trojice fotbalových krajánků působících v německé Bundeslize, italské Serii A a turecké Super Lig. „Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí i David Pavelka jsou skvělými sportovci a zároveň osobnostmi, se kterými nám partnerské spojení dává smysl. Bez výjimky jsou to tátové od rodin a také lidé, kteří k současným pozicím došli tvrdou prací s překonáváním mnoha překážek. Jejich příběhy jsou inspirující nejen v prostředí vrcholového sportu. Na naši spolupráci, jejíž jednotlivé části budeme postupem času odhalovat, se už teď moc těším,“ uzavřel Jakub Bouda.

Vytisknout

Diskuze: PETR ČECH OPĚT na fotbalové scéně. Jde na to ale jinak...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ford Mustang Mach-E se za 10 minut nabije na 119 kilometrů

Zaslouží si Ford Mustang Mach-E nosit ikonický emblém Mustangu?

Škoda

Klasický nebo alternativní pohon chtějí zákaznící? Škoda promluvila

Ford zavádí v České republice bezkontaktní servis

Komentář: Pandemie, trh s ojetými vozy, budoucnost elektromobilů a forma prodeje

BMW 128ti je sportovní variantou BMW řady 1 s předním pohonem a mechanickým samosvorným diferenciálem Torsen

Ostré testy nového kompaktního sportovního BMW 128ti v „Zeleném pekle“

Suzuki po 20 letech opět nabízí klasické kombi nazvané Swace

Suzuki naprosto překvapilo. Po 20 letech opět nabídne klasické kombi Swace

Hyundai Tucson

Hyundai odhalil zcela nový model Tucson

Lexus odhaluje nové vlajkové kupé LC v modelovém provedení 2021

10 specialit vylepšeného Lexusu LC Coupe

Anytime carsharing expanduje. Přidává 70 coroll a plánuje 500 vozů do konce roku

Chcete v Praze parkovat v obchodním centru zadarmo? Můžete, ale musíte na to jít jinak...

Seat

SEAT naučí být chytrým i své starší modely. Jak na to? Je to docela jednoduché

rolls-royce ghost

Debut noveho ROLLS-ROYCE GHOST, byli jsme u toho

Peugeot 208 GT Line

Test Peugeot 208 1,5 BlueHDi 100 GT Line, zaslouženě autem roku 2020

Hyundai Kona Electric

Když má elektromobil jeden kvalt, couvá stejně rychle jako jede dopředu?

Škoda drží 46 % trhu s elektrickými vozidly

Nových vozů se letos prodalo méně, zastánci čisté elektromobility v srpnu zaplakali

Připravované měsíční vozidlo dostalo jméno po ikoně offroadu Land Cruiser

Připravované měsíční vozidlo dostalo jméno po ikoně offroadu

Aston Martin Victor By Q

836 koní a manuální převodovka? To je nový Aston Martin Victor By Q

reklama

Doporučujeme

Souboj Suzuki Jimny a Mercedes-AMG G63 dopadl přesně dle očekávání (YouTube/CarWow)

SUZUKI PROMLUVILO. Jak to bude v ČR s oblíbeným a nedostatkovým Jimny?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Suzuki naprosto překvapilo. Po 20 letech opět nabídne klasické kombi Swace

  2. Chcete v Praze parkovat v obchodním centru zadarmo? Můžete, ale musíte na to jít jinak...

  3. 10 specialit vylepšeného Lexusu LC Coupe

  4. Komentář: Pandemie, trh s ojetými vozy, budoucnost elektromobilů a forma prodeje

  5. Ostré testy nového kompaktního sportovního BMW 128ti v „Zeleném pekle“

  6. Klasický nebo alternativní pohon chtějí zákaznící? Škoda promluvila

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud