PETR ČECH OPĚT na fotbalové scéně. Jde na to ale jinak...

Petr Čech se stal ambasadorem Volkswagenu
Petr Čech se stal ambasadorem Volkswagenu, foto: Volkswagen
AutoRoad.cz 28. ledna 2020 21:19
Sdílej:

Výrazné fotbalové osobnosti spojily své jméno se značkou Volkswagen. Petra Čecha v pozici ambasadora značky pro blížící se evropský šampionát doplní aktivní členové české fotbalové reprezentace: Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí a David Pavelka, kteří se stanou dlouhodobými tvářemi německé automobilky v Česku.

„Značka Volkswagen je dlouhodobě spojena se sportem na mnoha výkonnostních úrovních. Firma propaguje zdravý životní styl a podporuje sport a pohyb. Kromě světoznámého Volkswagen Maratonu Praha jsme partnery běžeckého seriálu Run Czech s řadou krajských půlmaratonů a oblíbených pražských štafetových závodů, jsme spojeni s českým florbalem a mnoha dalšími projekty na regionálních úrovních. Globálně se Volkswagen stal oficiálním Mobility Partnerem nadcházejícího finálového turnaje EURO 2020, stejně jako dalších projektů UEFA v čele s Ligou národů, ženským evropským šampionátem nebo Eurem nadějí do 21 let. Fotbal jakožto sportovní fenomén je pro nás samozřejmě obrovskou marketingovou příležitostí,“ řekl k výchozí situaci Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy.

Jeho filozofii doplňuje Jakub Bouda, koordinátor marketingu a PR divize Volkswagen osobní vozy: „Volkswagen a fotbal jsou dlouhodobými partnery. Nyní však vstupujeme do nové éry. Partnerství značky s fotbalovým turnajem EURO 2020, speciálně pak jeho nového celoevropského formátu, je pro nás výjimečnou příležitostí. Coby představitelé domácího zastoupení jsme ji chtěli využít naplno a je nám obrovskou ctí, že jako českého ambasadora partnerství značky Volkswagen pro EURO můžeme představit Petra Čecha – vynikajícího sportovce, především však příkladného profesionála a vyznavače rodinných hodnot, které jsou nám společné.“

Petr Čech, legendární brankář a držitel mnoha rekordů v Premier League, bude se značkou Volkswagen spojen především směrem k letnímu kontinentálnímu šampionátu. „Toto partnerství je pro mě ctí. Netajím se tím, že jakékoliv partnerství si pečlivě vybírám. Musí mi dávat smysl po všech směrech a mohu přiznat, že finance nejsou na prvním místě. Projekt Volkswagenu mi smysl dává, je mi sympatický. Moje pozice ambasadora Volkswagenu pro Českou republiku je tak jedním z několika bodů, na kterých jsme se dohodli. Nicméně důležitou součástí spolupráce je pro mě velký zájem Volkswagenu o moji letní Fotbalovou školu, pro niž se značka VW stává hlavním partnerem,“ uvedl na startu nové spolupráce současný člen nejužšího vedení fotbalové Chelsea.

„Spolupráce s Petrem je fantastická. Se stejnou precizností, která ho udržela po dlouhé roky na absolutním vrcholu, přistupuje také k partnerským jednáním. Je pečlivý, a přitom velmi kreativní. I díky tomu se možnosti naší spolupráce postupně rozrůstají. Petr bude v každém případě aktivním ambasadorem naší značky během základní skupiny EURO v Glasgowě a Londýně, jejímž vrcholem se stane duel anglického a českého týmu ve Wembley. Tam máme k dispozici aktivitu Match Ball Carrier, tedy zážitek pro malého fanouška, který zanese zápasový míč přímo na hřiště. Součástí celého servisu pro malého fotbalového nadšence bude setkání s Petrem a jím vedená fotbalová prohlídka Londýna,“ přiblížil možnosti spolupráce Martin Kadečka, vedoucí prodeje Volkswagen osobní vozy.

Vedle Petra Čecha se s tradičním automobilovým brandem spojí rovněž trojice fotbalových krajánků působících v německé Bundeslize, italské Serii A a turecké Super Lig. „Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí i David Pavelka jsou skvělými sportovci a zároveň osobnostmi, se kterými nám partnerské spojení dává smysl. Bez výjimky jsou to tátové od rodin a také lidé, kteří k současným pozicím došli tvrdou prací s překonáváním mnoha překážek. Jejich příběhy jsou inspirující nejen v prostředí vrcholového sportu. Na naši spolupráci, jejíž jednotlivé části budeme postupem času odhalovat, se už teď moc těším,“ uzavřel Jakub Bouda.

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.