Výrazné fotbalové osobnosti spojily své jméno se značkou Volkswagen. Petra Čecha v pozici ambasadora značky pro blížící se evropský šampionát doplní aktivní členové české fotbalové reprezentace: Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí a David Pavelka, kteří se stanou dlouhodobými tvářemi německé automobilky v Česku.
„Značka Volkswagen je dlouhodobě spojena se sportem na mnoha výkonnostních úrovních. Firma propaguje zdravý životní styl a podporuje sport a pohyb. Kromě světoznámého Volkswagen Maratonu Praha jsme partnery běžeckého seriálu Run Czech s řadou krajských půlmaratonů a oblíbených pražských štafetových závodů, jsme spojeni s českým florbalem a mnoha dalšími projekty na regionálních úrovních. Globálně se Volkswagen stal oficiálním Mobility Partnerem nadcházejícího finálového turnaje EURO 2020, stejně jako dalších projektů UEFA v čele s Ligou národů, ženským evropským šampionátem nebo Eurem nadějí do 21 let. Fotbal jakožto sportovní fenomén je pro nás samozřejmě obrovskou marketingovou příležitostí,“ řekl k výchozí situaci Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy.
Jeho filozofii doplňuje Jakub Bouda, koordinátor marketingu a PR divize Volkswagen osobní vozy: „Volkswagen a fotbal jsou dlouhodobými partnery. Nyní však vstupujeme do nové éry. Partnerství značky s fotbalovým turnajem EURO 2020, speciálně pak jeho nového celoevropského formátu, je pro nás výjimečnou příležitostí. Coby představitelé domácího zastoupení jsme ji chtěli využít naplno a je nám obrovskou ctí, že jako českého ambasadora partnerství značky Volkswagen pro EURO můžeme představit Petra Čecha – vynikajícího sportovce, především však příkladného profesionála a vyznavače rodinných hodnot, které jsou nám společné.“
Petr Čech, legendární brankář a držitel mnoha rekordů v Premier League, bude se značkou Volkswagen spojen především směrem k letnímu kontinentálnímu šampionátu. „Toto partnerství je pro mě ctí. Netajím se tím, že jakékoliv partnerství si pečlivě vybírám. Musí mi dávat smysl po všech směrech a mohu přiznat, že finance nejsou na prvním místě. Projekt Volkswagenu mi smysl dává, je mi sympatický. Moje pozice ambasadora Volkswagenu pro Českou republiku je tak jedním z několika bodů, na kterých jsme se dohodli. Nicméně důležitou součástí spolupráce je pro mě velký zájem Volkswagenu o moji letní Fotbalovou školu, pro niž se značka VW stává hlavním partnerem,“ uvedl na startu nové spolupráce současný člen nejužšího vedení fotbalové Chelsea.
„Spolupráce s Petrem je fantastická. Se stejnou precizností, která ho udržela po dlouhé roky na absolutním vrcholu, přistupuje také k partnerským jednáním. Je pečlivý, a přitom velmi kreativní. I díky tomu se možnosti naší spolupráce postupně rozrůstají. Petr bude v každém případě aktivním ambasadorem naší značky během základní skupiny EURO v Glasgowě a Londýně, jejímž vrcholem se stane duel anglického a českého týmu ve Wembley. Tam máme k dispozici aktivitu Match Ball Carrier, tedy zážitek pro malého fanouška, který zanese zápasový míč přímo na hřiště. Součástí celého servisu pro malého fotbalového nadšence bude setkání s Petrem a jím vedená fotbalová prohlídka Londýna,“ přiblížil možnosti spolupráce Martin Kadečka, vedoucí prodeje Volkswagen osobní vozy.
Vedle Petra Čecha se s tradičním automobilovým brandem spojí rovněž trojice fotbalových krajánků působících v německé Bundeslize, italské Serii A a turecké Super Lig. „Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí i David Pavelka jsou skvělými sportovci a zároveň osobnostmi, se kterými nám partnerské spojení dává smysl. Bez výjimky jsou to tátové od rodin a také lidé, kteří k současným pozicím došli tvrdou prací s překonáváním mnoha překážek. Jejich příběhy jsou inspirující nejen v prostředí vrcholového sportu. Na naši spolupráci, jejíž jednotlivé části budeme postupem času odhalovat, se už teď moc těším,“ uzavřel Jakub Bouda.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?