Výrazné fotbalové osobnosti spojily své jméno se značkou Volkswagen. Petra Čecha v pozici ambasadora značky pro blížící se evropský šampionát doplní aktivní členové české fotbalové reprezentace: Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí a David Pavelka, kteří se stanou dlouhodobými tvářemi německé automobilky v Česku.
„Značka Volkswagen je dlouhodobě spojena se sportem na mnoha výkonnostních úrovních. Firma propaguje zdravý životní styl a podporuje sport a pohyb. Kromě světoznámého Volkswagen Maratonu Praha jsme partnery běžeckého seriálu Run Czech s řadou krajských půlmaratonů a oblíbených pražských štafetových závodů, jsme spojeni s českým florbalem a mnoha dalšími projekty na regionálních úrovních. Globálně se Volkswagen stal oficiálním Mobility Partnerem nadcházejícího finálového turnaje EURO 2020, stejně jako dalších projektů UEFA v čele s Ligou národů, ženským evropským šampionátem nebo Eurem nadějí do 21 let. Fotbal jakožto sportovní fenomén je pro nás samozřejmě obrovskou marketingovou příležitostí,“ řekl k výchozí situaci Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy.
Jeho filozofii doplňuje Jakub Bouda, koordinátor marketingu a PR divize Volkswagen osobní vozy: „Volkswagen a fotbal jsou dlouhodobými partnery. Nyní však vstupujeme do nové éry. Partnerství značky s fotbalovým turnajem EURO 2020, speciálně pak jeho nového celoevropského formátu, je pro nás výjimečnou příležitostí. Coby představitelé domácího zastoupení jsme ji chtěli využít naplno a je nám obrovskou ctí, že jako českého ambasadora partnerství značky Volkswagen pro EURO můžeme představit Petra Čecha – vynikajícího sportovce, především však příkladného profesionála a vyznavače rodinných hodnot, které jsou nám společné.“
Petr Čech, legendární brankář a držitel mnoha rekordů v Premier League, bude se značkou Volkswagen spojen především směrem k letnímu kontinentálnímu šampionátu. „Toto partnerství je pro mě ctí. Netajím se tím, že jakékoliv partnerství si pečlivě vybírám. Musí mi dávat smysl po všech směrech a mohu přiznat, že finance nejsou na prvním místě. Projekt Volkswagenu mi smysl dává, je mi sympatický. Moje pozice ambasadora Volkswagenu pro Českou republiku je tak jedním z několika bodů, na kterých jsme se dohodli. Nicméně důležitou součástí spolupráce je pro mě velký zájem Volkswagenu o moji letní Fotbalovou školu, pro niž se značka VW stává hlavním partnerem,“ uvedl na startu nové spolupráce současný člen nejužšího vedení fotbalové Chelsea.
„Spolupráce s Petrem je fantastická. Se stejnou precizností, která ho udržela po dlouhé roky na absolutním vrcholu, přistupuje také k partnerským jednáním. Je pečlivý, a přitom velmi kreativní. I díky tomu se možnosti naší spolupráce postupně rozrůstají. Petr bude v každém případě aktivním ambasadorem naší značky během základní skupiny EURO v Glasgowě a Londýně, jejímž vrcholem se stane duel anglického a českého týmu ve Wembley. Tam máme k dispozici aktivitu Match Ball Carrier, tedy zážitek pro malého fanouška, který zanese zápasový míč přímo na hřiště. Součástí celého servisu pro malého fotbalového nadšence bude setkání s Petrem a jím vedená fotbalová prohlídka Londýna,“ přiblížil možnosti spolupráce Martin Kadečka, vedoucí prodeje Volkswagen osobní vozy.
Vedle Petra Čecha se s tradičním automobilovým brandem spojí rovněž trojice fotbalových krajánků působících v německé Bundeslize, italské Serii A a turecké Super Lig. „Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí i David Pavelka jsou skvělými sportovci a zároveň osobnostmi, se kterými nám partnerské spojení dává smysl. Bez výjimky jsou to tátové od rodin a také lidé, kteří k současným pozicím došli tvrdou prací s překonáváním mnoha překážek. Jejich příběhy jsou inspirující nejen v prostředí vrcholového sportu. Na naši spolupráci, jejíž jednotlivé části budeme postupem času odhalovat, se už teď moc těším,“ uzavřel Jakub Bouda.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.