Toyota obnovuje výrobu náhradních dílů starších modelů Supry. Dnes jsou tyto vozy velmi žádané a ceněné rarity, ale je jich velmi málo a ještě méně je k dispozici náhradních dílů.
Toyota Supra A70, která se prodávala v letech 1986 až 1993 a model A80 v letech 1993 až 2002, je ceněným sběratelským kouskem. Styling Toyoty Supra sportovního vozu kategorie GT (Gran Turismo) vycházel z modelu Celica, ale Supra byla delší a širší.
Od roku 1986 se tehdejší přídomek Supra oprostil od jména Celica a tím vznikly dva různé modely. První separátní Supra měla interní označení A70. Toyota Supra si vzala spousty příkladů z Toyoty 2000-GT, například motor, ten byl zvolen jako řadový šestiválec, jehož obsah byl od 1998 cm³ až po 2997 cm³.
Dnes jsou tyto vozy velmi žádané a ceněné rarity, ale je jich velmi málo a ještě méně v původním originálním stavu bez úprav. A právě sběratele a fanoušky Toyoty potěší zpráva, že Toyota obnovuje výrobu kopií náhradních dílů pro své modely Supra A70 a A80 v rámci projektu GR Heritage Parts.
Tyto díly bude Toyota prodávat na domácím i zahraničním trhu v Severní Americe nebo v Evropě. Všichni dlouholetí příznivci modelu Supra budou moci díky těmto dílům svůj vůz dále používat. Kopie náhradních dílů bude možné zakoupit u prodejců Toyota stejným způsobem jako běžné originální díly.
Projekt GR Heritage Parts bude mít rovněž vlastní expozici na Tokijském autosalonu 2020 v mezinárodním konferenčním centru Makuhari Messe (Mihama-ku, Chiba City) po dobu tří dnů od 10. do 12. ledna 2020.
Zdroj: Toyota
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.