Britský výrobce sportovních vozů Marcos se prostřednictvím kanadského prodejce chce vrátit na trh v USA.
Tony Stegllia, Kanaďan obchodující s kalifornském Silicon Halley, by rád v USA prodával dvě nové modelové řady Marcos TSO GT2 a TSO coupé. Prodej by měl začít v druhé polovině roku 2006.
Nové TSO Coupé je již k dostání na trhu v Austrálii, které je speciálně určeno pro tento trh. Stegllia oslovil několik speciálních prodejců (dealerů), kteří se o značku Marcos již dříve zajímali. Jeho cílem je otevřít vlastní prodejní sít značky Marcos, která by čítala zastoupení v Nové Anglii, Floridě, Georgii a Jižní Kalifornii.Nový Marcos TSO GT2 je sportovní vůz splňující všechna kritéria superrychlého vozu. Je osazen spolehlivým 5.7 litrovým hliníkovým osmiválcem, dosahujícím 475 koňských sil. Motor má velmi charaktersitický chraplavý zvuk.
Foto: Marcos
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.