Dle tiskové zprávy severoamerického dealera vozů Porsche bude pro modelový rok 2020 u současné generace modelu 911 (992) jako součást volitelné výbavy k dispozici manuální 7 stupňová převodovka. A to ve verzích Carrera S a Carrera 4S, v karosářské verzi kupé, i kabrio.
Model 911 automobilky Porsche si kupují nadšení řidiči. Nemalá čas z nich touží ještě po větším propojení se svým vozem a automatická převodovka jim nevyhovuje. A právě pro takovou skupinu potenciálních zákazníků si stuttgartská automobilka připravila dárek v podobě možnosti, nechat svůj nový vůz zdarma vybavit manuální převodovkou.
Není překvapením, že volbou manuální převodovky se zhorší dynamické schopnosti. Přesné informace doposud nejsou známé, ale údajně má 911 Carrera S s manuální převodovkou zrychlit z 0 na 100 km/h za 4 sekundy. Varianta s automatickou převodovkou PDK zvládá zrychlovat z 0 na 100 km/h za 3,7 s, s paketem Sport Chrono dokonce v čase 3,3 s. Což je už oproti manuální převodovce velký rozdíl. Maximální rychlost klesla s manuálem jen o 3 km/h. Konkrétně z 308 km/h na 305 km/h. Na druhou stranu je manuální převodovka o 38 kg lehčí než automat PDK. Díky nižší váze by nová 911 mohla být ještě agilnější a do zatáček by se měla vrhat s větší chutí.
Takto o nové sedmistupňové manuální převodovce hovoří lidé od Porsche:Čistý, přímý, přesný. Pohyby s krátkým řazením a optimální přechod z jednoho rychlostního stupně na druhý. Sedmistupňová manuální převodovka kombinuje vysokou úroveň sportovního výkonu s rychlým řazením. Ve spojení s volitelným Sport Chrono Package aktivuje režim SPORT nebo SPORT PLUS dynamickou funkci škrticí klapky, která zajišťuje optimální otáčky motoru při každém řazení dolů, emotivnější zážitek z jízdy a působivý zvuk.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.