Velká Británie pokračuje ve své oblibě k české značce Škoda. Britská divize Škody připravila služební verze Scaly pro policii, hasiče i záchranku. Co si Britové umístí pod kapotu zatím však jasné není.
Ve Velké Británii jsou česká auto velmi oblíbená už desítky let. Jen pár týdnu po oznámení nástupu Kodiaqu RS u místní policie byl Škodou U.K. upraven i model Scala. Ten se dostane do policejního stejnokroje pro běžné policejníé hlídky.
Kromě modrožlutého policejního zbarvení dostal vůz samozřejmě také modré majáky na střechu i na řadu dalších míst a sirénu.
Další informace ale zveřejněny nebyly, tisková zpráva zmiňuje jen to, jak může být sériová Scala vybavena.
A co může mít tenhle český fešák pod kapotou? Maximum je 150koňová benzínová patnáctistovka. Na dálniční honičky to zřejmě stačit nebude. Britská divize Škody připraví ale i Scalu ve verzi pro tamní hasiče a záchranku.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?