Velká Británie pokračuje ve své oblibě k české značce Škoda. Britská divize Škody připravila služební verze Scaly pro policii, hasiče i záchranku. Co si Britové umístí pod kapotu zatím však jasné není.
Ve Velké Británii jsou česká auto velmi oblíbená už desítky let. Jen pár týdnu po oznámení nástupu Kodiaqu RS u místní policie byl Škodou U.K. upraven i model Scala. Ten se dostane do policejního stejnokroje pro běžné policejníé hlídky.
Kromě modrožlutého policejního zbarvení dostal vůz samozřejmě také modré majáky na střechu i na řadu dalších míst a sirénu.
Další informace ale zveřejněny nebyly, tisková zpráva zmiňuje jen to, jak může být sériová Scala vybavena.
A co může mít tenhle český fešák pod kapotou? Maximum je 150koňová benzínová patnáctistovka. Na dálniční honičky to zřejmě stačit nebude. Britská divize Škody připraví ale i Scalu ve verzi pro tamní hasiče a záchranku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?