Velká Británie pokračuje ve své oblibě k české značce Škoda. Britská divize Škody připravila služební verze Scaly pro policii, hasiče i záchranku. Co si Britové umístí pod kapotu zatím však jasné není.
Ve Velké Británii jsou česká auto velmi oblíbená už desítky let. Jen pár týdnu po oznámení nástupu Kodiaqu RS u místní policie byl Škodou U.K. upraven i model Scala. Ten se dostane do policejního stejnokroje pro běžné policejníé hlídky.
Kromě modrožlutého policejního zbarvení dostal vůz samozřejmě také modré majáky na střechu i na řadu dalších míst a sirénu.
Další informace ale zveřejněny nebyly, tisková zpráva zmiňuje jen to, jak může být sériová Scala vybavena.
A co může mít tenhle český fešák pod kapotou? Maximum je 150koňová benzínová patnáctistovka. Na dálniční honičky to zřejmě stačit nebude. Britská divize Škody připraví ale i Scalu ve verzi pro tamní hasiče a záchranku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.