Mitsubishi dnes představilo zcela nový model Mitsubishi L200, který modelovou řadu obohatí o pick-up.
Vyšlechtěný styl Jak již naznačil "Truck Evolution" v průběhu Rallye Dakar 2005, nový pick-up L200 má mnoho společného z designu konceptu Pajero Evo 2+2 z roku 2002 a závodního vozu pajero Evolution. Má téměř identické linie, vyzývavou přední mřížku a pevný postoj.
Designéři Mitsubishi Motors dosáhli u nového konceptu pick-upu velice svěžího vzhledu. Namísto pouhé krabice přišli s troufalými stylovými prvky. Kabině vozu dali do vínku největší rozměr interiéru v segmentu, přesně jak byste očekávali od Sports Utility Trucku (S.U.T.).
Dynamický vůz Nový L200, který bude k dispozici jako Single Cab, Club Cab a 4-dveřový Double Cab, také přinese do třídy středních pick-upů mnohem vyšší standard řízení, a to díky svému modernímu stálému převodu na všechna kola "Super Select 4-wheel drive system", aktivnímu systému kontroly stability a trakce, ve spojení se 17" koly a nejmenšímu poloměru otáčení ve třídě.
Nový L200 bude vybaven ještě výkonnějším dieselovým motorem se systémem common rail, splňujícím emisní normy EURO IV. Pick-up L200 nabídne všechny klíčové atributy potřebné pro práci vozu, a to jak na silnicích, tak i v terénu, a to zejména díky zcela přepracovanému rámu z uzavřených profilů vyrobenému unikátní technologií (tzv. hydraulickým tvářením) a novému nezávislému zavěšení předních kol.
Nový Mitsubishi L200 bude v Evropě odhalen u příležitosti autosalonu v Boloni, a to 1.12. 2005.
- MITSUBISHI MOTORS -
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.