Pojištění je pro mnohé španělskou vesnicí. Řada lidí při sjednávání pojistky tápe a obvykle podepíše vše, co jim zástupce pojišťovny dá pod ruce. Není divu, že někteří tak stále otálejí s vyřizováním pojistky přes internet. Přitom ale stačí pochopit pár základních pravidel a hravě si pojistný produkt vyřídíte i sami. Jak tedy vyzrát nad nejlepším povinným ručením? (PR článek)
Sjednat si povinné ručení na internetu má své výhody, a to především co se úspory času a financí týká.
Snadno si porovnáte více nabídek od různých pojišťoven. Sami si díky online kalkulačce spočítáte, kolik budete za povinné ručení platit. V klidu si můžete prostudovat obchodní podmínky. Nejste vázáni otevírací dobou pobočky. Váš výběr si můžete nechat projít hlavou, není nutné se pojišťovně ihned upisovat.Zapotřebí je ale při online vyřízení vědět, co od povinného ručení očekáváte. Nebojte, není to žádná věda. Stačí si zodpovědět pár základních otázek.
Na jakou částku vozidlo pojistit?Limit pojistného plnění je nejdůležitějším bodem. Jedná se o maximální částku, kterou vám pojišťovna v případě pojistné události může vyplatit. Zákonem stanovená minimální hranice je 35 000 000 Kč, přesto je doporučováno zvolit alespoň padesátimilionový limit, v případě častých zahraničních cest stomilionový. Samozřejmě ale platí, že čím vyšší limit, tím vyšší cena pojistky.
Jakou zvolit spoluúčast?Spoluúčast je u povinného ručení obvykle nulová, přesto ji u některých pojišťoven lze sjednat. V tomto případě ale buďte velmi opatrní, pokud na spoluúčast kývnete, budete se v případě způsobené nehody podílet na úhradě škody. Na druhou stranu vám ale spoluúčast sníží cenu pojistky.
Za jaké pojištění a připojištění si připlatit?K povinnému ručení lze sjednat i havarijní pojištění a celou řadu připojištění, jako je například pojištění čelního skla, zavazadel, posádky nebo úrazové pojištění. Avšak ještě předtím než budete na internetu se sjednáním doplňkových pojistných produktů souhlasit, ujistěte se, že za ně už neplatíte. Pokud máte například sjednané životní pojištění, je velmi pravděpodobné, že úrazové máte vyřízeno v rámci této pojistky. Nač ho tak platit dvakrát?
Kolik za povinné ručení chci zaplatit?Ne nadarmo se říká, že: „Peníze jsou vždy až na prvním místě.“ My s nimi sice končíme, avšak to, kolik chcete nebo si můžete dovolit za pojistku zaplatit, je velmi rozhodujícím parametr. Důležité tak je vědět, co výši pojistného vůbec ovlivňuje.
Jedná se především o parametry týkající se automobilu a samotného pojistníka, kdy velkou roli hraje například typ a výkon vozu, jeho použití nebo věk a bydliště klienta. V neposlední řadě cena závisí:
na frekvenci placení, na bonusu/malusu, na typu pojistného produktu.Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.