Kleemann upravil další vůz německé automobilky Mercedes-Benz, tentokrát si vzal na mušku model třídy C.
Dánská tuningová společnost Kleemann vyvinula nové aerodynamické prvky pro vůz Mercedes-Benz třídy C ke zvýšení přítlačného efektu při vysokých rychlostech. Sestava aerodynamických spoilerů se skládá z předního, jenž ve vysokých rychlostech zvyšuje přítlačnou sílu na přední nápravě. Dále pak tento spoiler v sobě skrývá vzduchové potrubí, které má za úkol ochlazovat přední brzdy modelu C20K. Stylový přední nárazník je vyroben z velmi kvalitních materiálů a navržen tak, aby vydržel i tvrdší jízdní styl, a samozřejmě vyhovuje maximálně bezpečnostním předpisům.
Zadní spoiler pro vůz třídy C vypadá jako difuzér, což je již tradiční známkou Kleemann, která dodává pravý pocit sportovního nádechu a elegance dohromady. Tvary spoileru perfektně nechávají do sebe zapadnout výfukovou výpusť.
Nové aerodynamické prvky představují nové označení Kleemann C20K, kterou bude možné vidět na upravených vozech třídy C mimo vozy C55 AMG. Kleemann C20K je opatřen 4 válcovým 1.8 litrovým motorem. S pomocí aerodynamické výbavy Kleemann je výkon motoru zvýšen z původních 163 koní na výsledných 210 koňských sil a kroutící moment vzrostl na 300 Nm oproti 240 Nm ve standardním provedení Mercedes-Benz. Vysoké výkony motoru jsou dosahovány díky kombinaci Kleemann Speed Sensitive Suspension, což tvoří systém kontrolovaného měkkého a tvrdého pérování v závislosti na stylu jízdy, což zajišťuje lepší vedení vozu, větší stabilitu v zatáčkách a menší klopení.
Použití pneumatik o rozměru 235/35-ZR19 se točí na 8.5x19 palcových discích na přední nápravě a zadní náprava se chlubí s 265/35-ZR-19 pneumatikami, které jsou na 9.5x19 discích. Komfort, to je klíčové slovo v otázce inovace interiéru, která je u C20K také doménou značky Kleemann. Při otevření vozu vás uvítá jasný nápis Kleemann. Čalounění bylo nahrazeno kůží na sedadlech samozřejmě opět s logem firmy. Ergonomický tvarovaný volant pokrytý kůží je na přání možné dodat i s karbonovým vláknem.
Sportovní nádech opět podtrhuje i obložení palubní desky karbonem. Kleemann představil tedy další zajímavou novinku. I C20K je ukázkou toho, jak je možné sériový vůz doplnit a vylepšit o zajímavé komponenty, samozřejmě s nemalým příplatkem v ceně.
Foto: Kleemann
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.