Ačkoliv fotografie nové Škody Superb unikly z Číny do celého světa již před pár dny, automobilka se stále nevzdává své hry na schovávanou a vypustila poslední video-ukázku před chystanou zítřejší premiérou. Ta však kromě klasických karosářských provedení vůbec poprvé nabídne i variantu Scout.
Prakticky každá automobilka se před uvedením nového modelu snaží získat pozornost veřejnosti i médií pomocí série tajemných fotografií či videí, které vzbuzují více otázek, než dávají odpovědí. A stejně je to i v případě automobilky Škoda a její chystané zítřejší premiéry nového Superbu.
Fotografie nové limuzíny bez maskování už se sice před pár dny objevily v Číně, odkud je převzala většina světových médií, přesto automobilka pokračuje ve své hře na schovávanou. Tentokrát s ukázkou publikovanou na facebooku, která nese heslo „Mistrovské dílo z každého úhlu."
Škoda toho sice v novém videu příliš mnoho neukazuje, to však v tomto případě nehraje žádnou roli. Podstatně důležitější je totiž informace o samotné premiéře. Ta, jak už automobilka dříve prozradila, se uskuteční zítra v Bratislavě, kde se koná Mistrovství světa v hokeji.
Prezentace by měla začít v 15:30 středoevropského času a její trvání je odhadováno na 45 minut. Prezentaci pak bude možné sledovat i on-line a to jak prostřednictvím Škoda Storyboard, tak na sociálních sítích a YouTube. My vám samozřejmě vysílání zprostředkujeme i na webu AutoRoad.cz
Kromě nové Škody Superb, která poprvé nabídne i hybridní pohon, se má představit také první čistě elektrický moderní vůz škoda Škoda, kterým bude upravené Citigo. Rozhodně se tedy máme na co těšit.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.