Příští řada populárního motoristického pořadu The Grand Tour bude zaměřena na poutavé speciály, které se obvykle natáčejí v lákavých destinacích. Produkce pořadu však musela v nedávné době hned několik těchto lokací takzvaně odpískat, neboť slavné trojici moderátorů prý reálně hrozilo, že by se nemuseli z natáčení vrátit živí.
Jak dnes upozornil web Motor1, Jeremy Clarkson se ve svém nedávném sloupku pro Sunday Times svěřil, že s kolegy z Grand Tour museli zrušit natáčení jednoho z připravovaných speciálů. Měl se totiž odehrávat na středním východě, kde však slavné trojici hrozilo příliš vysoké riziko teroristického útoku.
Jedna z epizod čtvrté série totiž měla být věnována cestě ze Saúdské Arábie do Egypta, tedy konkrétně do Káhiry. Jak ovšem Clarkson uvedl ve svém sloupku, natáčení muselo být zrušeno kvůli „sporadickým a krutým teroristickým útokům."
Jak web Motor1 doslova cituje z jeho sloupku „Byla by to epická cesta, tedy až na to, že by znamenala přejezd Sinajského poloostrova. A tak by šance, že dorazíme na druhou stranu i s hlavami, byly kvůli ISIS poměrně nízké."
Není to však poprvé, co slavná trojice moderátorů musela zrušit plánované natáčení kvůli obavám o život. Již dříve bylo zrušeno například natáčení na Andamanských ostrovech poblíž Thajska, které by také nemuselo skončit dobře. „Na jednom z těch ostrovů žije kmen, který zabije každého, kdo tam zakotví," uvedl Clarkson k lokaci.
Svůj sloupek pak Clarkson okořenil ještě trochou svého tradičně britského humoru „Milujeme cestovat na místě, kam jiné motoristické show nemohou. Ale kvůli ISIS teď trčíme ve Slough."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?