Aplikace Škoda Connect byla výrazně modernizována. Škoda se intenzivně zabývala zkušenostmi zákazníků a zohlednila je v nové verzi aplikace. Škoda Connect pro chytré telefony je přehlednější a uživatelsky přívětivější. Verze pro chytré hodinky bude brzy následovat. Kromě toho se výrazně zrychlila reakční doba aplikace a uživatelé mají nové možnosti individualizace. S aktualizací jsou spojeny i nový design a přístup aplikace k řadě informací o vozu.
Aktualizovaná verze aplikace Škoda Connect je pro mobilní telefony s operačním systémem Android nebo iOS k dispozici zdarma v příslušných App Storech. V dohledné době pak také přibude kompatibilita pro chytré hodinky (watchOS, Tizen OS, Wear OS). Ve srovnání s předchozí verzí nabízí Škoda Connect řadu vylepšení: na základě zkušeností uživatelů byla vyvinuta nová struktura menu a jednotlivých údajů, s níž je používání aplikace ještě jednodušší a intuitivnější. Daleko rychlejší odezvě a procházení jednotlivých menu aplikace pomáhá nový přizpůsobitelný design. Do nového vzhledu budou v budoucnu sjednoceny všechny digitální kanály značky Škoda.
Nové možnosti individualizace a řada vylepšení
Škoda Connect App nabízí uživatelům i možnost aplikaci personalizovat i nad rámec oslovení uživatele jménem. Nyní je možné si individuálně měnit pořadí jednotlivých informačních dlaždic v menu, které uživatele informují například o pozici zaparkovaného vozu, jeho stavu či o jízdních datech. Kromě toho lze na úvodní obrazovce aplikace („garáž“) nastavit až tři zkratky, které uživateli umožní přístup k nejpoužívanějším údajům pomocí jednoho kliknutí. Barva pozadí aplikace se přizpůsobuje barvě příslušného vozu.
Mnoho funkcí aplikace Škoda Connect App teď pracuje rychleji a snadněji se ovládá. Plánovač tras, který řidiči před plánovanou cestou v závislosti na dopravní situaci připomene termín odjezdu, online ovládání nezávislého topení a dálková kontrola aktuálního stavu vozu jsou přehlednější. Zobrazení dat vozu, jako jsou ujetá vzdálenost nebo spotřeba paliva, je pro uživatele přehlednější. Ukazatel pozice zaparkovaného vozu nyní disponuje vylepšenou grafikou map.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.