Aplikace Škoda Connect byla výrazně modernizována. Škoda se intenzivně zabývala zkušenostmi zákazníků a zohlednila je v nové verzi aplikace. Škoda Connect pro chytré telefony je přehlednější a uživatelsky přívětivější. Verze pro chytré hodinky bude brzy následovat. Kromě toho se výrazně zrychlila reakční doba aplikace a uživatelé mají nové možnosti individualizace. S aktualizací jsou spojeny i nový design a přístup aplikace k řadě informací o vozu.
Aktualizovaná verze aplikace Škoda Connect je pro mobilní telefony s operačním systémem Android nebo iOS k dispozici zdarma v příslušných App Storech. V dohledné době pak také přibude kompatibilita pro chytré hodinky (watchOS, Tizen OS, Wear OS). Ve srovnání s předchozí verzí nabízí Škoda Connect řadu vylepšení: na základě zkušeností uživatelů byla vyvinuta nová struktura menu a jednotlivých údajů, s níž je používání aplikace ještě jednodušší a intuitivnější. Daleko rychlejší odezvě a procházení jednotlivých menu aplikace pomáhá nový přizpůsobitelný design. Do nového vzhledu budou v budoucnu sjednoceny všechny digitální kanály značky Škoda.
Nové možnosti individualizace a řada vylepšení
Škoda Connect App nabízí uživatelům i možnost aplikaci personalizovat i nad rámec oslovení uživatele jménem. Nyní je možné si individuálně měnit pořadí jednotlivých informačních dlaždic v menu, které uživatele informují například o pozici zaparkovaného vozu, jeho stavu či o jízdních datech. Kromě toho lze na úvodní obrazovce aplikace („garáž“) nastavit až tři zkratky, které uživateli umožní přístup k nejpoužívanějším údajům pomocí jednoho kliknutí. Barva pozadí aplikace se přizpůsobuje barvě příslušného vozu.
Mnoho funkcí aplikace Škoda Connect App teď pracuje rychleji a snadněji se ovládá. Plánovač tras, který řidiči před plánovanou cestou v závislosti na dopravní situaci připomene termín odjezdu, online ovládání nezávislého topení a dálková kontrola aktuálního stavu vozu jsou přehlednější. Zobrazení dat vozu, jako jsou ujetá vzdálenost nebo spotřeba paliva, je pro uživatele přehlednější. Ukazatel pozice zaparkovaného vozu nyní disponuje vylepšenou grafikou map.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?