Automobilka Rivian je sice poměrně mladá, přesto lze již nyní říci, že se nebude jednat o jeden z mnoha elektrických Start-up-, které po pár týdnech ve světle reflektorů mizí na smetišti dějin. Rivina má totiž podporu několika zámožných gigantů, včetně automobilky Ford nebo společnosti Amazon, které si automobilka dokázala získat svým originálním přístupem.
Ostatně po pár hodinách si Rivian dokázal získat i Richarda Truetta z Autmotive News, který po pár hodinách v technologickém a vývojovém centru změnil svůj jinak skeptický názor. V automobilce se totiž sešla řada ostřílených a hlavně úspěšných veteránů z automobilového průmyslu, kteří pracovali pro široké spektrum automobilek.
Jejich zkušenosti se pak odráží na přístupu, který může pro Rivian znamenat obrovský benefit: Technici se totiž snaží udržet všechno co nejjednodušší a pracují s ověřenými celosvětovými dodavateli, což je velmi chytrý krok.
Jak totiž dodává Truett, pokud bude Rivian nakupovat součástky ukryté pod nebo uvnitř auta od renomovaných dodavatelů - tedy komponenty, systémy a technologie, které již byly prověřeny - nikoho nebude zajímat, jestli se objevují i v modelech jiných automobilek. Důležité bude, že budou fungovat správně. Dalším benefitem pak samozřejmě může být i jejich snazší dostupnost a nižší ceny.
Dalším významným plusem Rivianu mají být obrovské „battery packy," tedy bateriové moduly, uvnitř kterých jsou uloženy samotné články baterií. Jak potvrdil tiskový mluvčí automobilky, Rivian by měl nabídnout největší moduly v automobilovém průmyslu, uvnitř kterých bude uloženo až 7 776 článků.
To by mělo Rivianu pomoci dosáhnout slibovaného dojezdu až 400 mil (cca 643 km) na jedno nabití. Současně to však může představovat i menší problém, se kterým ale doufejme Rivian počítá. Vzhledem k prudkému nástupu elektromobility je totiž o baterie nouze, což dokonce přinutilo některé automobilky zajistit si vlastní společnosti na jejich dodávky.
Kolem připravovaných elektromobilů Rivian tak stále zůstává řada otázek, na které se snad postupem času dozvíme odpovědi. Již během léta totiž Rivian plánuje zahájit první testovací jízdy prototypů a ve stejnou dobu by se mohlo začít i s crash-testy.