Citroën uvádí na český trh limitovanou verzi modelu C4 Coupé Sport.
Dynamické kupé, které vychází z výbavy VTR, vyzdvihuje sportovní náboj vozu, který je zákazníky na českém trhu velmi příznivě hodnocen. Limitovaná verze C4 Coupé Sport nyní osloví nejen harmonií komfortu, bezpečnosti a specifické elegance, ale i cenovým zvýhodněním přes 107 000 Kč.
Třídveřová varianta modelu C4 – známá pod obchodním názvem C4 Coupé – se těší velkému zájmu zákazníků. Její podíl na celkovém prodeji modelové řady C4 v prvním pololetí letošního roku činil 25 procent. Tento úspěch je oslavou designu a dynamického náboje, který značka Citroën do tohoto modelu vložila.
K těmto hodnotám se pojí i limitovaná verze C4 Coupé Sport. Zvláštní edice modelu C4 v sobě spojuje všechny hodnoty značky: jedinečnost, umění a kreativitu, špičkové technologie i cit pro detail. To vše zabaleno ve výrazném sportovním kabátě.
Dynamika interiéru modelu Sport je zdůrazněna specifickým koženým volantem s ovladači tempomatu, hliníkovými koly „Radicale“ o rozměru 16 palců a vybranými laky karoserie. Třídveřový Citroën C4 Coupé Sport je k dispozici v černé metalické barvě „Obsidien“ nebo červené perleťové „Lucifer“.
Hlavní standardní výbava :- ABS + EBD + EBA- ESP (pro motor 1.6 HDi 16V)- 6 x airbag- kožený volant s pevným středem- klimatizace- rádio s CD- hliníkové disky kol 16”- metalický lakZákazník může volit mezi zážehovým motorem 1.6i 16V a vznětovou jednotkou 1.6 HDi 16V (oba shodně s maximálním výkonem 88 kW). Doporučené koncové ceny 439 000 Kč, resp. 514 000 Kč obsahují zákaznické zvýhodnění přes 107 500 korun. Nabídka je časově omezena.
- CITROËN -
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.