Citroën uvádí na český trh limitovanou verzi modelu C4 Coupé Sport.
Dynamické kupé, které vychází z výbavy VTR, vyzdvihuje sportovní náboj vozu, který je zákazníky na českém trhu velmi příznivě hodnocen. Limitovaná verze C4 Coupé Sport nyní osloví nejen harmonií komfortu, bezpečnosti a specifické elegance, ale i cenovým zvýhodněním přes 107 000 Kč.
Třídveřová varianta modelu C4 – známá pod obchodním názvem C4 Coupé – se těší velkému zájmu zákazníků. Její podíl na celkovém prodeji modelové řady C4 v prvním pololetí letošního roku činil 25 procent. Tento úspěch je oslavou designu a dynamického náboje, který značka Citroën do tohoto modelu vložila.
K těmto hodnotám se pojí i limitovaná verze C4 Coupé Sport. Zvláštní edice modelu C4 v sobě spojuje všechny hodnoty značky: jedinečnost, umění a kreativitu, špičkové technologie i cit pro detail. To vše zabaleno ve výrazném sportovním kabátě.
Dynamika interiéru modelu Sport je zdůrazněna specifickým koženým volantem s ovladači tempomatu, hliníkovými koly „Radicale“ o rozměru 16 palců a vybranými laky karoserie. Třídveřový Citroën C4 Coupé Sport je k dispozici v černé metalické barvě „Obsidien“ nebo červené perleťové „Lucifer“.
Hlavní standardní výbava :- ABS + EBD + EBA- ESP (pro motor 1.6 HDi 16V)- 6 x airbag- kožený volant s pevným středem- klimatizace- rádio s CD- hliníkové disky kol 16”- metalický lakZákazník může volit mezi zážehovým motorem 1.6i 16V a vznětovou jednotkou 1.6 HDi 16V (oba shodně s maximálním výkonem 88 kW). Doporučené koncové ceny 439 000 Kč, resp. 514 000 Kč obsahují zákaznické zvýhodnění přes 107 500 korun. Nabídka je časově omezena.
- CITROËN -
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?