Citroën uvádí na český trh limitovanou verzi modelu C4 Coupé Sport.
Dynamické kupé, které vychází z výbavy VTR, vyzdvihuje sportovní náboj vozu, který je zákazníky na českém trhu velmi příznivě hodnocen. Limitovaná verze C4 Coupé Sport nyní osloví nejen harmonií komfortu, bezpečnosti a specifické elegance, ale i cenovým zvýhodněním přes 107 000 Kč.
Třídveřová varianta modelu C4 – známá pod obchodním názvem C4 Coupé – se těší velkému zájmu zákazníků. Její podíl na celkovém prodeji modelové řady C4 v prvním pololetí letošního roku činil 25 procent. Tento úspěch je oslavou designu a dynamického náboje, který značka Citroën do tohoto modelu vložila.
K těmto hodnotám se pojí i limitovaná verze C4 Coupé Sport. Zvláštní edice modelu C4 v sobě spojuje všechny hodnoty značky: jedinečnost, umění a kreativitu, špičkové technologie i cit pro detail. To vše zabaleno ve výrazném sportovním kabátě.
Dynamika interiéru modelu Sport je zdůrazněna specifickým koženým volantem s ovladači tempomatu, hliníkovými koly „Radicale“ o rozměru 16 palců a vybranými laky karoserie. Třídveřový Citroën C4 Coupé Sport je k dispozici v černé metalické barvě „Obsidien“ nebo červené perleťové „Lucifer“.
Hlavní standardní výbava :- ABS + EBD + EBA- ESP (pro motor 1.6 HDi 16V)- 6 x airbag- kožený volant s pevným středem- klimatizace- rádio s CD- hliníkové disky kol 16”- metalický lakZákazník může volit mezi zážehovým motorem 1.6i 16V a vznětovou jednotkou 1.6 HDi 16V (oba shodně s maximálním výkonem 88 kW). Doporučené koncové ceny 439 000 Kč, resp. 514 000 Kč obsahují zákaznické zvýhodnění přes 107 500 korun. Nabídka je časově omezena.
- CITROËN -
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?