Citroën uvádí na český trh limitovanou verzi modelu C4 Coupé Sport.
Dynamické kupé, které vychází z výbavy VTR, vyzdvihuje sportovní náboj vozu, který je zákazníky na českém trhu velmi příznivě hodnocen. Limitovaná verze C4 Coupé Sport nyní osloví nejen harmonií komfortu, bezpečnosti a specifické elegance, ale i cenovým zvýhodněním přes 107 000 Kč.
Třídveřová varianta modelu C4 – známá pod obchodním názvem C4 Coupé – se těší velkému zájmu zákazníků. Její podíl na celkovém prodeji modelové řady C4 v prvním pololetí letošního roku činil 25 procent. Tento úspěch je oslavou designu a dynamického náboje, který značka Citroën do tohoto modelu vložila.
K těmto hodnotám se pojí i limitovaná verze C4 Coupé Sport. Zvláštní edice modelu C4 v sobě spojuje všechny hodnoty značky: jedinečnost, umění a kreativitu, špičkové technologie i cit pro detail. To vše zabaleno ve výrazném sportovním kabátě.
Dynamika interiéru modelu Sport je zdůrazněna specifickým koženým volantem s ovladači tempomatu, hliníkovými koly „Radicale“ o rozměru 16 palců a vybranými laky karoserie. Třídveřový Citroën C4 Coupé Sport je k dispozici v černé metalické barvě „Obsidien“ nebo červené perleťové „Lucifer“.
Hlavní standardní výbava :- ABS + EBD + EBA- ESP (pro motor 1.6 HDi 16V)- 6 x airbag- kožený volant s pevným středem- klimatizace- rádio s CD- hliníkové disky kol 16”- metalický lakZákazník může volit mezi zážehovým motorem 1.6i 16V a vznětovou jednotkou 1.6 HDi 16V (oba shodně s maximálním výkonem 88 kW). Doporučené koncové ceny 439 000 Kč, resp. 514 000 Kč obsahují zákaznické zvýhodnění přes 107 500 korun. Nabídka je časově omezena.
- CITROËN -
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.