Na svém stánku v rámci autosalonu v Soulu uspořádala automobilka SsangYong tiskovou konferenci za účasti zástupců z řad představenstva, prezidenta i generálního ředitele SsangYongu ohledně své celkové vize pro budoucnost mobility. Automobilka staví svou vizi na třech klíčových technologiích: na autonomním řízení, na ePowertrain (optimalizace technologie elektropohonu) a na konektivitě v rámci chytrých zařízení a IoT.
Součástí tiskové konference byla také prezentace revolučních technologií, kterými bude v blízké době vybaven model Korando. Slovy zástupců firmy tak bude v blízké budoucnosti Korando schopné díky těmto technologiím se samo navést k dobíjecí stanici při detekci nízké hladiny energie, řídit se autonomně či aktivovat a na dálku ovládat inteligentní domácí spotřebiče tak, aby připravilo ideální domácí prostředí už v momentě, kdy řidič díky přesnému výpočtu času příjezdu dorazí domů.
Korando vám mimo jiné bude také schopné sdělit, jestli jste doma zavřeli plyn či nikoliv. Samozřejmostí bude ovládání hlasem (textové zprávy, klimatizace, vyhledávání dat či přehrávání multimediálního obsahu) nebo např. používání real-time map, které poskytují aktuální, nejpřesnější informace pro optimální navigaci vozidla.
Kromě toho již nyní vyvíjí SsangYong také nový design interiéru Koranda, který díky serveru založeném na AI (automatická inteligence) nabídne řidiči i spolujezdcům nové možnosti audiovizuální zábavy přesahující současnou telematiku.
Na 2200 metrech čtverečních vystavila automobilka 19 nových i stávajících vozů v ucelené koncepci formulující odhodlání společnosti rozvíjet inovativní technologie orientované na budoucnost a jedinečnost SUV vozů značky SsangYong. Součástí byly tak např. hybridní vozy, Musso Grand s nástavbou pro kempování, rally úprava modelu Musso či semi-off-roader styl modelu Tivoli.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?