Na svém stánku v rámci autosalonu v Soulu uspořádala automobilka SsangYong tiskovou konferenci za účasti zástupců z řad představenstva, prezidenta i generálního ředitele SsangYongu ohledně své celkové vize pro budoucnost mobility. Automobilka staví svou vizi na třech klíčových technologiích: na autonomním řízení, na ePowertrain (optimalizace technologie elektropohonu) a na konektivitě v rámci chytrých zařízení a IoT.
Součástí tiskové konference byla také prezentace revolučních technologií, kterými bude v blízké době vybaven model Korando. Slovy zástupců firmy tak bude v blízké budoucnosti Korando schopné díky těmto technologiím se samo navést k dobíjecí stanici při detekci nízké hladiny energie, řídit se autonomně či aktivovat a na dálku ovládat inteligentní domácí spotřebiče tak, aby připravilo ideální domácí prostředí už v momentě, kdy řidič díky přesnému výpočtu času příjezdu dorazí domů.
Korando vám mimo jiné bude také schopné sdělit, jestli jste doma zavřeli plyn či nikoliv. Samozřejmostí bude ovládání hlasem (textové zprávy, klimatizace, vyhledávání dat či přehrávání multimediálního obsahu) nebo např. používání real-time map, které poskytují aktuální, nejpřesnější informace pro optimální navigaci vozidla.
Kromě toho již nyní vyvíjí SsangYong také nový design interiéru Koranda, který díky serveru založeném na AI (automatická inteligence) nabídne řidiči i spolujezdcům nové možnosti audiovizuální zábavy přesahující současnou telematiku.
Na 2200 metrech čtverečních vystavila automobilka 19 nových i stávajících vozů v ucelené koncepci formulující odhodlání společnosti rozvíjet inovativní technologie orientované na budoucnost a jedinečnost SUV vozů značky SsangYong. Součástí byly tak např. hybridní vozy, Musso Grand s nástavbou pro kempování, rally úprava modelu Musso či semi-off-roader styl modelu Tivoli.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?