Na svém stánku v rámci autosalonu v Soulu uspořádala automobilka SsangYong tiskovou konferenci za účasti zástupců z řad představenstva, prezidenta i generálního ředitele SsangYongu ohledně své celkové vize pro budoucnost mobility. Automobilka staví svou vizi na třech klíčových technologiích: na autonomním řízení, na ePowertrain (optimalizace technologie elektropohonu) a na konektivitě v rámci chytrých zařízení a IoT.
Součástí tiskové konference byla také prezentace revolučních technologií, kterými bude v blízké době vybaven model Korando. Slovy zástupců firmy tak bude v blízké budoucnosti Korando schopné díky těmto technologiím se samo navést k dobíjecí stanici při detekci nízké hladiny energie, řídit se autonomně či aktivovat a na dálku ovládat inteligentní domácí spotřebiče tak, aby připravilo ideální domácí prostředí už v momentě, kdy řidič díky přesnému výpočtu času příjezdu dorazí domů.
Korando vám mimo jiné bude také schopné sdělit, jestli jste doma zavřeli plyn či nikoliv. Samozřejmostí bude ovládání hlasem (textové zprávy, klimatizace, vyhledávání dat či přehrávání multimediálního obsahu) nebo např. používání real-time map, které poskytují aktuální, nejpřesnější informace pro optimální navigaci vozidla.
Kromě toho již nyní vyvíjí SsangYong také nový design interiéru Koranda, který díky serveru založeném na AI (automatická inteligence) nabídne řidiči i spolujezdcům nové možnosti audiovizuální zábavy přesahující současnou telematiku.
Na 2200 metrech čtverečních vystavila automobilka 19 nových i stávajících vozů v ucelené koncepci formulující odhodlání společnosti rozvíjet inovativní technologie orientované na budoucnost a jedinečnost SUV vozů značky SsangYong. Součástí byly tak např. hybridní vozy, Musso Grand s nástavbou pro kempování, rally úprava modelu Musso či semi-off-roader styl modelu Tivoli.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.