Pokud patříte k vášnivým hráčům, nebo máte nějakého takového v rodině, pravděpodobně vás na výlety do divoké přírody moc neužije. Britské zastoupení Mitsubishi však přišlo s kreativním nápadem, jak tyto dvě vzájemně se vylučující aktivity zkombinovat. Seznamte se s jedinečným konceptem L200 eSports Concept.
I mezi hráči se jistě najde mnoho milovníků automobilů, většina z nich však bude nejspíš koukat spíše po sportovních modelech, než po pracantech ve stylu Mitsubishi L200. To by však mohl změnit koncept L200 eSports, které představilo britské zastoupení automobilky na akci Badminton Horse Trials 2019.
A co je tedy koncept L200 eSports zač? Základem se stalo před-faceliftové Mitsubishi L200, jehož šasi však bylo prodlouženo o dobrých 800 mm a rozšířeno o 80 mm. Na první pohled je také vidět zvýšený podvozek, offroadové pneumatiky a hlavně speciální nástavba na netradičně tvarované korbě.
A právě korba ukrývá snad vše, co si může nadšený hráč přát. Vzadu se totiž nalézá dvojice hráčských křesel, dva volanty Logitech G920 s pedály a řadicími pákami, dvojice 24-palcových LED monitorů, dvě konzole Xbox One a řidičský simulátor Forza Horizon 4. A protože autorům této přestavby bylo jasné, že během hraní se člověk snadno unaví, nechybí ani bar s občerstvením a kávovar.
Skvělé přitom je, že k hraní nepotřebujete ani zásuvky. Vůz je totiž vybaven dvojicí baterií o kapacitě 105 Ah, o jejichž dobíjení se průběžně starají střešní solární panely o výkonu 150 W. I při zatažené obloze by však plně nabité baterie měly stačit až k osmi hodinám hraní.
Vraťme se ale ještě na chvíli k samotnému vozu, který je i bez zvláštní korby zkrátka nepřehlédnutelný. Jeho černé lakování totiž zajímavě rozbíjejí zlato-růžové detaily v podobě pruhů, nápisů, hliníkových kol nebo mřížky chladiče. Na střeše se také usídlila přídavná světla a v zadní části můžeme vidět dvojici výklopných monitorů, díky kterým si mohou diváci vychutnávat souboj na monitorech uvnitř vozu.
Zá návrhem vozu stojí Joanne Tulloch z Livery Dole Mitsubishi v Exeteru. Její design zvítězil v soutěží „Truck King Battle," kterou uspořádalo britské zastoupení automobilky mezi tamními dealerstvími. Zhotovení vozu se pak podle informací web Carscoops, který na téma upozornil, chopila společnost Ralph Hosier Engineering, která již dříve s automobilkou spolupracovala a postavila pro ni model L200 Barbarian SVP.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?