Pokud patříte k vášnivým hráčům, nebo máte nějakého takového v rodině, pravděpodobně vás na výlety do divoké přírody moc neužije. Britské zastoupení Mitsubishi však přišlo s kreativním nápadem, jak tyto dvě vzájemně se vylučující aktivity zkombinovat. Seznamte se s jedinečným konceptem L200 eSports Concept.
I mezi hráči se jistě najde mnoho milovníků automobilů, většina z nich však bude nejspíš koukat spíše po sportovních modelech, než po pracantech ve stylu Mitsubishi L200. To by však mohl změnit koncept L200 eSports, které představilo britské zastoupení automobilky na akci Badminton Horse Trials 2019.
A co je tedy koncept L200 eSports zač? Základem se stalo před-faceliftové Mitsubishi L200, jehož šasi však bylo prodlouženo o dobrých 800 mm a rozšířeno o 80 mm. Na první pohled je také vidět zvýšený podvozek, offroadové pneumatiky a hlavně speciální nástavba na netradičně tvarované korbě.
A právě korba ukrývá snad vše, co si může nadšený hráč přát. Vzadu se totiž nalézá dvojice hráčských křesel, dva volanty Logitech G920 s pedály a řadicími pákami, dvojice 24-palcových LED monitorů, dvě konzole Xbox One a řidičský simulátor Forza Horizon 4. A protože autorům této přestavby bylo jasné, že během hraní se člověk snadno unaví, nechybí ani bar s občerstvením a kávovar.
Skvělé přitom je, že k hraní nepotřebujete ani zásuvky. Vůz je totiž vybaven dvojicí baterií o kapacitě 105 Ah, o jejichž dobíjení se průběžně starají střešní solární panely o výkonu 150 W. I při zatažené obloze by však plně nabité baterie měly stačit až k osmi hodinám hraní.
Vraťme se ale ještě na chvíli k samotnému vozu, který je i bez zvláštní korby zkrátka nepřehlédnutelný. Jeho černé lakování totiž zajímavě rozbíjejí zlato-růžové detaily v podobě pruhů, nápisů, hliníkových kol nebo mřížky chladiče. Na střeše se také usídlila přídavná světla a v zadní části můžeme vidět dvojici výklopných monitorů, díky kterým si mohou diváci vychutnávat souboj na monitorech uvnitř vozu.
Zá návrhem vozu stojí Joanne Tulloch z Livery Dole Mitsubishi v Exeteru. Její design zvítězil v soutěží „Truck King Battle," kterou uspořádalo britské zastoupení automobilky mezi tamními dealerstvími. Zhotovení vozu se pak podle informací web Carscoops, který na téma upozornil, chopila společnost Ralph Hosier Engineering, která již dříve s automobilkou spolupracovala a postavila pro ni model L200 Barbarian SVP.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.