Volkswagen promluvil o čínském trhu: Pro elektrickou budoucnost automobilky je klíčový

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 16. dubna 2019, 13:30 Google+

Čína sehraje klíčovou roli v globální transformaci koncernu Volkswagen, která směřuje k eliminaci emisí CO2. Již v letošním roce bude rozšířena nabídka elektrifikovaných vozidel. Do roku 2028 má být více než polovina z koncernem plánovaných 22 milionů elektromobilů vyráběna v Číně. Nový společný podnik se navíc zaměří na výstavbu nabíjecí infrastruktury, která urychlí elektrickou ofenzivu a zvýší akceptaci elektromobility. Volkswagen Group China také zefektivní a zintenzivní výzkumné práce na budoucích technologiích zastřešením vývojových oddělení značek Volkswagen a Audi a koncernového výzkumu v rámci nové jednotné struktury výzkumu a vývoje (ONE R&D).

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen promluvil o důležitosti britského trhu

Volkswagen promluvil o důležitosti britského trhu | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Dr. Herbert Diess, předseda představenstva společnosti Volkswagen AG, k tomu říká: „Plníme nejen náš slib, že budeme snižovat emise v rámci stanovených legislativních limitů v Číně, ale postupně budeme směřovat k neutrální bilanci emisí CO2. Proto sázíme na čistou mobilitu a ekologické výrobní procesy. Čína má v tomto ohledu mimořádný význam.“

Dr. Stephan Wöllenstein, předseda představenstva společnosti Volkswagen Group China, řekl: „Volkswagen Group China bude v roce 2019 rychle rozšiřovat produktové portfolio elektricky poháněných modelů. Na konci roku budeme našim zákazníkům v Číně nabízet mimořádně široký výběr 14 elektrifikovaných modelů. Pokračováním transformace koncernu Volkswagen v příštím roce bude uvedení dvou vozidel na základě modulární platformy MEB pro elektromobily a další investice do digitalizace. Společně s našimi čínskými partnery tak zcela nově definujeme mobilitu.“

img-responsive

Dr. Herbert Diess, předseda představenstva společnosti Volkswagen AG | foto: Volkswagen

V rámci ofenzivy v oblasti elektrické mobility plánuje koncern Volkswagen do roku 2028 vyrábět v Číně 11,6 milionu elektromobilů. To je více než polovina koncernem plánované celkové produkce 22 milionů elektricky poháněných vozů. K tomu přispějí všechny tři společné podniky – FAW-Volkswagen, SAIC VOLKSWAGEN a JAC Volkswagen. Jakmile bude v příštím roce zahájena výroba vozidel na základě MEB v závodech SAIC VOLKSWAGEN v Antingu a FAW-Volkswagen ve Fo-šanu, dosáhne roční kapacita jejich výroby 600 000 elektromobilů ročně.

JAC a SEAT kromě toho vyvíjejí vlastní platformu pro menší elektromobily.

Ve všech 33 čínských výrobních závodech značky Volkswagen a jejích partnerů bude pokračovat snižování ekologické zátěže. Jen v uplynulém roce došlo ke snížení emisí CO2 v čínských výrobních závodech o 13 procent, resp. 390 000 tun CO2.

Vylepšování nabíjecí infrastruktury

Nový společný podnik Volkswagenu bude mít za úkol zlepšovat nabíjecí infrastrukturu. Čínští zákazníci budou díky tomu moci nabíjet svá elektricky poháněná vozidla ještě flexibilněji a komfortněji – doma i na cestách. V rámci spolupráce mezi společnostmi Star Charge, FAW a JAC budou od konce letošního roku nabízeny soukromým zákazníkům nástěnné nabíječky. Kromě toho bude vybudován také velký počet veřejných nabíjecích stanic. Síťové propojení uživatelů a nabíjecích stanic umožní řidičům rychlé a snadné nalezení vhodné nabíjecí stanice. Integrované řešení pro konektivitu bude nabízet Mobility Asia, dceřiná firma společnosti Volkswagen Group China, která vytváří digitální „ekosystém“ pro veškeré požadavky v oblasti mobility.

Nové technologie pro budoucnost, nové modely pro současnost

Pro značky Volkswagen a Audi a pro koncernový výzkum bude zavedena jednotná struktura výzkumu a vývoje (ONE R&D). Tento krok rozšíří kapacity pro výzkum a vývoj budoucích technologií. Díky této úzké spolupráci dojde k ještě intenzivnějšímu využívání synergií a dalšímu zvyšování efektivity.

img-responsive

Paleta elektrických modelů Volkswagen I.D. | foto: Volkswagen

Jen v letošním roce uvedou koncernové značky na trh osm nových modelů SUV, z nichž pět bude vyráběno v Číně. Tím vycházejí vstříc současné poptávce zákazníků.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Volkswagen promluvil o čínském trhu: Pro elektrickou budoucnost automobilky je klíčový

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Hyundai i10 2019

Nový Hyundai i10 je podle Němců „Šampionem zůstatkové hodnoty 2020“

Volkswagen Beetle kabriolet se proměnil v moderní repliku Kübelwagenu

Které auto se nejčastěji objevuje v počítačových hrách?

Praktické tříkolky Laurin & Klement LW se vyráběly v letech 1905 – 1911

Tříkolka Laurin & Klement LW. Víte co je "roztrapování"?

Peugeot reddot winner 2020

Red Dot Award 2020: Vozy Peugeot 208 a Peugeot 2008 získaly ocenění za design

Škoda Octavia Combi 1,5 TSI ACT

MINITEST: Škoda Octavia combi 1,5 TSI IV. generace ve zřejmě nejžádanější konfiguraci

Aktuální logo automobilky Škoda Auto, platné od roku 2016.

Šokující zpráva! Automobilka Škoda Auto mění majitele!

Nissan Juke-R700

Jedinečný Nissan Juke-R700 s motorem z GT-R

Toyota

Jak funguje Digitální Showroom?

Andrej Babiš předseda vlády

Vláda zamýšlí odklad splátek v souvislosti s COVID-19, co na to nebankovní poskytovatele úvěrů?

Peugeot 208 Car Of The Year

Peugeot přepisuje historii

reklama

Doporučujeme

Záběry z posledního dílu 3. série Grand Tour (TV pořad Amazonu)

Proč byl Clarkson při loučení s Grand Tour tak dojatý? Odpověď sahá až k dobám…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. DOMA, POHODLÍ A ZADARMO! Ford zavádí v České republice bezkontaktní servis

  2. MINITEST: Škoda Octavia combi 1,5 TSI IV. generace ve zřejmě nejžádanější konfiguraci

  3. Peugeot přepisuje historii

  4. Red Dot Award 2020: Vozy Peugeot 208 a Peugeot 2008 získaly ocenění za design

  5. VODÍK A ELEKTŘINA! BMW má řešení, jak opět stavět auta s pořádným výkonem i dojezdem

  6. Tříkolka Laurin & Klement LW. Víte co je "roztrapování"?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud