Už samotná myšlenka na zkřížení motocyklu a automobilu zní dost šíleně, tím se však majitel tohoto skvostu příliš netrápil. U renomovaného výrobce a úpravce motocyklů Boss Hoss Cycles Germany si totiž objednal křížence motocyklu s motorem V8 a zadní části Lamborghini Aventador. A výsledek? Prapodivná tříkolka s výkonem 445 koní.
Jakkoliv nám celá myšlenka křížení Lamborghini a motocyklu přijde od začátku naprosto šílená, je potřeba uznat, že výsledek je na první pohled přinejmenším zajímavý. Lví podíl na tom má i skutečnost, že za jeho výrobou stojí německá společnost Boss Hoss Cycles Germany, která rozhodně není nováčkem v oboru.
Samotná myšlenka na vznik tohoto stroje však přišla od zákazníka, který přišel s jasnou představou konceptu. Přední část měla pocházet z motocyklu Boss Hoss, který je osazen motorem V8, zatímco zadní část by měla pocházet z Lamborghini Aventador. A jak si přál, tak se i stalo.
Pojďme se ale na chvíli vzdálit od skutečně extravagantního designu, kterému padla za oběť jedna skutečně zajímavá motorka, a pojďme se podívat na techniku. Tedy konkrétně na motor, který má skutečně působivé parametry.
Jak uvádí web Motor1 France, pohonnou jednotkou by měl být 6.2 litrový motor V8, původně z Chevroletu Corvette, který disponuje výkonem cca 445 koní. Podle redaktorů webu RideApart by se však mohlo jednat spíše o motor V8 LS 445 o výkonu 445 koní s točivým momentem 603 Nm, který Boss Hoss do svých motocyklů standardně montuje.
A zatímco kolegové z Ride Apart se svým zhnusením nad strojem nijak netají a nejraději by na něj poslali „motorkářskou módní policii," my se nemůžeme ubránit jistému pocitu fascinace. Jistě, nápad ve stylu „kombinací dvou úchvatných strojů dostanu jeden ještě lepší," je sice v tomto případě naprosto mimo, přesto se nám na něm něco líbí.
Jedná se totiž o dokonalou ukázku schopností některých zakázkových úpravců motorek, kteří jsou schopni na přání zákazníka vytvořit i něco do té doby zcela nepředstavitelného. A navíc jsme si jisti, že tenhle stroj bude mít přímo fenomenální zvuk. Ostatně stačí se podívat na videa s jinými motocykly Boss Hoss V8.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.