Jakkoliv nám celá myšlenka křížení Lamborghini a motocyklu přijde od začátku naprosto šílená, je potřeba uznat, že výsledek je na první pohled přinejmenším zajímavý. Lví podíl na tom má i skutečnost, že za jeho výrobou stojí německá společnost Boss Hoss Cycles Germany, která rozhodně není nováčkem v oboru.
Samotná myšlenka na vznik tohoto stroje však přišla od zákazníka, který přišel s jasnou představou konceptu. Přední část měla pocházet z motocyklu Boss Hoss, který je osazen motorem V8, zatímco zadní část by měla pocházet z Lamborghini Aventador. A jak si přál, tak se i stalo.
Pojďme se ale na chvíli vzdálit od skutečně extravagantního designu, kterému padla za oběť jedna skutečně zajímavá motorka, a pojďme se podívat na techniku. Tedy konkrétně na motor, který má skutečně působivé parametry.
Jak uvádí web Motor1 France, pohonnou jednotkou by měl být 6.2 litrový motor V8, původně z Chevroletu Corvette, který disponuje výkonem cca 445 koní. Podle redaktorů webu RideApart by se však mohlo jednat spíše o motor V8 LS 445 o výkonu 445 koní s točivým momentem 603 Nm, který Boss Hoss do svých motocyklů standardně montuje.
A zatímco kolegové z Ride Apart se svým zhnusením nad strojem nijak netají a nejraději by na něj poslali „motorkářskou módní policii," my se nemůžeme ubránit jistému pocitu fascinace. Jistě, nápad ve stylu „kombinací dvou úchvatných strojů dostanu jeden ještě lepší," je sice v tomto případě naprosto mimo, přesto se nám na něm něco líbí.
Jedná se totiž o dokonalou ukázku schopností některých zakázkových úpravců motorek, kteří jsou schopni na přání zákazníka vytvořit i něco do té doby zcela nepředstavitelného. A navíc jsme si jisti, že tenhle stroj bude mít přímo fenomenální zvuk. Ostatně stačí se podívat na videa s jinými motocykly Boss Hoss V8.