Už samotná myšlenka na zkřížení motocyklu a automobilu zní dost šíleně, tím se však majitel tohoto skvostu příliš netrápil. U renomovaného výrobce a úpravce motocyklů Boss Hoss Cycles Germany si totiž objednal křížence motocyklu s motorem V8 a zadní části Lamborghini Aventador. A výsledek? Prapodivná tříkolka s výkonem 445 koní.
Jakkoliv nám celá myšlenka křížení Lamborghini a motocyklu přijde od začátku naprosto šílená, je potřeba uznat, že výsledek je na první pohled přinejmenším zajímavý. Lví podíl na tom má i skutečnost, že za jeho výrobou stojí německá společnost Boss Hoss Cycles Germany, která rozhodně není nováčkem v oboru.
Samotná myšlenka na vznik tohoto stroje však přišla od zákazníka, který přišel s jasnou představou konceptu. Přední část měla pocházet z motocyklu Boss Hoss, který je osazen motorem V8, zatímco zadní část by měla pocházet z Lamborghini Aventador. A jak si přál, tak se i stalo.
Pojďme se ale na chvíli vzdálit od skutečně extravagantního designu, kterému padla za oběť jedna skutečně zajímavá motorka, a pojďme se podívat na techniku. Tedy konkrétně na motor, který má skutečně působivé parametry.
Jak uvádí web Motor1 France, pohonnou jednotkou by měl být 6.2 litrový motor V8, původně z Chevroletu Corvette, který disponuje výkonem cca 445 koní. Podle redaktorů webu RideApart by se však mohlo jednat spíše o motor V8 LS 445 o výkonu 445 koní s točivým momentem 603 Nm, který Boss Hoss do svých motocyklů standardně montuje.
A zatímco kolegové z Ride Apart se svým zhnusením nad strojem nijak netají a nejraději by na něj poslali „motorkářskou módní policii," my se nemůžeme ubránit jistému pocitu fascinace. Jistě, nápad ve stylu „kombinací dvou úchvatných strojů dostanu jeden ještě lepší," je sice v tomto případě naprosto mimo, přesto se nám na něm něco líbí.
Jedná se totiž o dokonalou ukázku schopností některých zakázkových úpravců motorek, kteří jsou schopni na přání zákazníka vytvořit i něco do té doby zcela nepředstavitelného. A navíc jsme si jisti, že tenhle stroj bude mít přímo fenomenální zvuk. Ostatně stačí se podívat na videa s jinými motocykly Boss Hoss V8.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.