Už samotná myšlenka na zkřížení motocyklu a automobilu zní dost šíleně, tím se však majitel tohoto skvostu příliš netrápil. U renomovaného výrobce a úpravce motocyklů Boss Hoss Cycles Germany si totiž objednal křížence motocyklu s motorem V8 a zadní části Lamborghini Aventador. A výsledek? Prapodivná tříkolka s výkonem 445 koní.
Jakkoliv nám celá myšlenka křížení Lamborghini a motocyklu přijde od začátku naprosto šílená, je potřeba uznat, že výsledek je na první pohled přinejmenším zajímavý. Lví podíl na tom má i skutečnost, že za jeho výrobou stojí německá společnost Boss Hoss Cycles Germany, která rozhodně není nováčkem v oboru.
Samotná myšlenka na vznik tohoto stroje však přišla od zákazníka, který přišel s jasnou představou konceptu. Přední část měla pocházet z motocyklu Boss Hoss, který je osazen motorem V8, zatímco zadní část by měla pocházet z Lamborghini Aventador. A jak si přál, tak se i stalo.
Pojďme se ale na chvíli vzdálit od skutečně extravagantního designu, kterému padla za oběť jedna skutečně zajímavá motorka, a pojďme se podívat na techniku. Tedy konkrétně na motor, který má skutečně působivé parametry.
Jak uvádí web Motor1 France, pohonnou jednotkou by měl být 6.2 litrový motor V8, původně z Chevroletu Corvette, který disponuje výkonem cca 445 koní. Podle redaktorů webu RideApart by se však mohlo jednat spíše o motor V8 LS 445 o výkonu 445 koní s točivým momentem 603 Nm, který Boss Hoss do svých motocyklů standardně montuje.
A zatímco kolegové z Ride Apart se svým zhnusením nad strojem nijak netají a nejraději by na něj poslali „motorkářskou módní policii," my se nemůžeme ubránit jistému pocitu fascinace. Jistě, nápad ve stylu „kombinací dvou úchvatných strojů dostanu jeden ještě lepší," je sice v tomto případě naprosto mimo, přesto se nám na něm něco líbí.
Jedná se totiž o dokonalou ukázku schopností některých zakázkových úpravců motorek, kteří jsou schopni na přání zákazníka vytvořit i něco do té doby zcela nepředstavitelného. A navíc jsme si jisti, že tenhle stroj bude mít přímo fenomenální zvuk. Ostatně stačí se podívat na videa s jinými motocykly Boss Hoss V8.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?