Motorka křížená s Lamborghini? Tahle výstřední hračka ukrývá V8 a 445 koní

Boss Hoss Lamborghini (Facebook/Boss Hoss Cycles Germany)
Boss Hoss Lamborghini (Facebook/Boss Hoss Cycles Germany), foto: Boss Hoss Cycles Germany
Antonín Marek , AutoRoad.cz 21. března 2019 16:29
Sdílej:

Už samotná myšlenka na zkřížení motocyklu a automobilu zní dost šíleně, tím se však majitel tohoto skvostu příliš netrápil. U renomovaného výrobce a úpravce motocyklů Boss Hoss Cycles Germany si totiž objednal křížence motocyklu s motorem V8 a zadní části Lamborghini Aventador. A výsledek? Prapodivná tříkolka s výkonem 445 koní.

Jakkoliv nám celá myšlenka křížení Lamborghini a motocyklu přijde od začátku naprosto šílená, je potřeba uznat, že výsledek je na první pohled přinejmenším zajímavý. Lví podíl na tom má i skutečnost, že za jeho výrobou stojí německá společnost Boss Hoss Cycles Germany, která rozhodně není nováčkem v oboru.

Samotná myšlenka na vznik tohoto stroje však přišla od zákazníka, který přišel s jasnou představou konceptu. Přední část měla pocházet z motocyklu Boss Hoss, který je osazen motorem V8, zatímco zadní část by měla pocházet z Lamborghini Aventador. A jak si přál, tak se i stalo.

Pojďme se ale na chvíli vzdálit od skutečně extravagantního designu, kterému padla za oběť jedna skutečně zajímavá motorka, a pojďme se podívat na techniku. Tedy konkrétně na motor, který má skutečně působivé parametry.

Jak uvádí web Motor1 France, pohonnou jednotkou by měl být 6.2 litrový motor V8, původně z Chevroletu Corvette, který disponuje výkonem cca 445 koní. Podle redaktorů webu RideApart by se však mohlo jednat spíše o motor V8 LS 445 o výkonu 445 koní s točivým momentem 603 Nm, který Boss Hoss do svých motocyklů standardně montuje.

A zatímco kolegové z Ride Apart se svým zhnusením nad strojem nijak netají a nejraději by na něj poslali „motorkářskou módní policii," my se nemůžeme ubránit jistému pocitu fascinace. Jistě, nápad ve stylu „kombinací dvou úchvatných strojů dostanu jeden ještě lepší," je sice v tomto případě naprosto mimo, přesto se nám na něm něco líbí.

Jedná se totiž o dokonalou ukázku schopností některých zakázkových úpravců motorek, kteří jsou schopni na přání zákazníka vytvořit i něco do té doby zcela nepředstavitelného. A navíc jsme si jisti, že tenhle stroj bude mít přímo fenomenální zvuk. Ostatně stačí se podívat na videa s jinými motocykly Boss Hoss V8.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?