Autosalon v Ženevě je považován za jednu z největších motoristických událostí roku, na které se chce každá automobilka prezentovat tím nejlepším a nejnovějším. To platí i pro společnost Renault, která ve světové premiéře představí nový Renault Clio, poprvé představí nový Renalt Twingo a současně odhalí novou limitovanou kolekci Ultimate pro Dacii.
Nový Renault Clio
Renault představuje nové Clio, páté vydání své ikony, které se prodalo už 15 milionů kusů. Od představení první generace v roce 1990 se Clio stalo bestsellerem Skupiny Renault po celém světě. Automobil často označovaný jako nejoblíbenější mezi Francouzi od roku 2013 povýšil na úroveň leadera segmentu B v Evropě.
Nové Clio pojaté dvojím principem „Evoluce & Revoluce“ bourá zažitá schémata: design exteriéru se vyvíjí k větší zralosti, zatímco design interiéru je zcela přepracovaný. Nové Clio získává na dynamice a modernosti díky výraznějším liniím a výraznější masce. Revoluce interiéru je evidentní. Kabina je pojata zcela nově, vnímanou kvalitou i dostupnými technologiemi se inspiruje ve vyšších segmentech.
Nové Clio bude první model skupiny, který nabídne hybridní pohon E-Tech, technologie vyvinutá Renaultem. Díky kompletní a jedinečné nabídce asistenčních systémů řízení se stane průkopníkem v dostupnosti městských vozidel vybavených autonomním řízením.
Nový Renault Twingo
Ještě rafinovanější při zachování hravosti a agility. Nové Twingo se modernizuje a mění vzhled! Jak exteriér, tak interiér poskytuje nové možnosti personalizace. Využívá také poslední inovace v oblasti konektivity díky novému systému Renault EASY CONNECT.
Dacia představuje svou novou limitovanou sérii Ultimate
Po rekordním roce 2018 Dacia představí v předpremiéře limitovanou sérii Ultimate, která v České republice a některých dalších vybraných zemích ponese název „Techroad“. Edice určená pro modely Duster, Logan a rodinu Stepway (Sandero, Logan MCV, Lodgy a Dokker) se nabízí v nových barvách: červené Fusion a šedé Highland. Navštivte Halu 4 a objevte ji!
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?