Ve filmu Rychle a zběsile 7 se objevila celá řada zajímavých automobilů, zejména v poslední části se však na plátně často objevoval stříbrno-šedý Chevrolet Caprice z roku 1987, za jehož volantem se střídali Ludacris a Tyrese Gibson. A právě tenhle unikátní kousek s 350 koňmi pod kapotou se nyní objevil na eBay.
Chevrolet Caprice, který se objevil v několika scénách filmu Rychle a zběsile 7 z roku 2015, prošel řadou výrazných úprav. Kromě odlehčení, instalace bezpečnostního rámu a závodních sedaček musíme zmínit i nový motor ZZ 350 V8 o výkonu 350 koní, hydraulickou ruční brzdu, úpravy karoserie nebo stylová kola.
Po ukončení natáčení dostal vůz darem od Universal Studios herec a zpěvák Ludacris, který s ním měl údajně své plány. Namísto dalších úprav ale vůz nakonec zamířil do aukce pořádané Mecum, kde se v květnu 2017 vydražil. Nyní je však vůz opět k mání - místo prestižní aukční síně však pouze na eBay.
Těžko říci, zda vůz od roku 2017 zůstal v rukou původního majitele, nebo už vystřídal více garáží. Podle textu inzerátu by však vůz měl nést ty samé úpravy, se kterými byl použit na natáčení a se kterými byl v roce 2017 poprvé prodáván.
Ve výčtu úprav nechybí ani samostatná palivová nádrž, nebo nové závodní pneumatiky Thompson. Chevrolet by měl být plně provozuschopný, ačkoliv páka hydraulické ruční brzdy je nyní odpojena. Součástí vozu by měla být i bohatá dokumentace, která potvrzuje jeho minulost a autentičnost.
Bezesporu se jedná o naprosto unikátní stroj, jehož hodnotu je velice těžké určit. Prodávající si samozřejmě neodpustil tradiční klišé, podle kterého „Do vozu bylo investováno více, než za kolik se prodává." Cena při okamžité koupi je přitom stanovena na 22 995 dolarů, tedy cca 526 000 Kč.
Pokud byste ale po této filmové ikoně zatoužili a chtěli si ušetřit ještě na přepravu do Česka, můžete prodejci učinit i vlastní nabídku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?