Ve filmu Rychle a zběsile 7 se objevila celá řada zajímavých automobilů, zejména v poslední části se však na plátně často objevoval stříbrno-šedý Chevrolet Caprice z roku 1987, za jehož volantem se střídali Ludacris a Tyrese Gibson. A právě tenhle unikátní kousek s 350 koňmi pod kapotou se nyní objevil na eBay.
Chevrolet Caprice, který se objevil v několika scénách filmu Rychle a zběsile 7 z roku 2015, prošel řadou výrazných úprav. Kromě odlehčení, instalace bezpečnostního rámu a závodních sedaček musíme zmínit i nový motor ZZ 350 V8 o výkonu 350 koní, hydraulickou ruční brzdu, úpravy karoserie nebo stylová kola.
Po ukončení natáčení dostal vůz darem od Universal Studios herec a zpěvák Ludacris, který s ním měl údajně své plány. Namísto dalších úprav ale vůz nakonec zamířil do aukce pořádané Mecum, kde se v květnu 2017 vydražil. Nyní je však vůz opět k mání - místo prestižní aukční síně však pouze na eBay.
Těžko říci, zda vůz od roku 2017 zůstal v rukou původního majitele, nebo už vystřídal více garáží. Podle textu inzerátu by však vůz měl nést ty samé úpravy, se kterými byl použit na natáčení a se kterými byl v roce 2017 poprvé prodáván.
Ve výčtu úprav nechybí ani samostatná palivová nádrž, nebo nové závodní pneumatiky Thompson. Chevrolet by měl být plně provozuschopný, ačkoliv páka hydraulické ruční brzdy je nyní odpojena. Součástí vozu by měla být i bohatá dokumentace, která potvrzuje jeho minulost a autentičnost.
Bezesporu se jedná o naprosto unikátní stroj, jehož hodnotu je velice těžké určit. Prodávající si samozřejmě neodpustil tradiční klišé, podle kterého „Do vozu bylo investováno více, než za kolik se prodává." Cena při okamžité koupi je přitom stanovena na 22 995 dolarů, tedy cca 526 000 Kč.
Pokud byste ale po této filmové ikoně zatoužili a chtěli si ušetřit ještě na přepravu do Česka, můžete prodejci učinit i vlastní nabídku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?