Pomalu se nám blíží odvysílání již páté epizody motoristického pořadu The Grand Tour a tak není žádným překvapením, že se na YouTube objevil první trailer. A na co se tedy můžeme těšit? Jeremy se vyděsí za volantem Lamborghini Urus, Richard se promění ve skotského závodního jezdce a James se pokusí zbavit své nálepky šneka.
Ústředím tématem nového traileru je závod, na který jsme se těšili již od prvního vydání ukázky na třetí sérii The Grand Tour. Jeremy clarkson se totiž vypraví do Švédska, kde za volantem Lamborghini Urus vyzve na souboj závodnici Abbie Eaton v Porsche 911 Turbo.
Celý závod se přitom uskuteční na speciální zasněžené trati, která podle záběrů ze vzduchu dostala velice zvláštní tvar. Samotný Jeremy pak v jednom z rozhovorů prozradil, že právě během tohoto závodu zažil dost nepříjemný pocit. Jeho zděšená reakce je ostatně vidět i v půlminutové ukázce, na jejímž konci vidíme Urus odstavený na kraji dráhy ve sněhu, kde zřejmě čeká na vyproštění.
V mezidobí však uvidíme i Richarda Hammonda, který usedne do starého závodního vozu a na chvíli se tak promění ve skotského závodního jezdce Jima Clarka. James May pak usedne za volant sporťáku Alpine A110 a pokusí se na Eboladromu zbavit své nálepky „kapitán šnek."
Jak se mu to podaří sice nevíme, ovšem jisté je, že vůz na něj během natáčení udělá víc než dobrý dojem. Jak totiž prozradil během videa publikovaného na motoristické sociální síti TheDrive, Alpine A110 si po natáčení pořídil.
Pokud tedy nevíte co s pátečním večerem, určitě si 8. února počkejte již na pátou epizodu, kterou bude možné shlédnout na Amazon Prima.
A pokud jste příliš nedočkaví, můžete si přehrát předchozí díl, ve kterém se odehraje netradiční souboj čtyř evropských vozů typu pick-up.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.