Škoda opět zabodovala v Německu, mezi importéry nemá konkurenci

Škoda Karoq Sportline
Škoda Karoq Sportline, foto: Škoda Auto
Antonín Marek , AutoRoad.cz 28. listopadu 2018 12:55
Sdílej:

Škoda byla zvolena čtenáři odborného magazínu Auto Zeitung již podeváté za sebou nejlepší importovanou značkou v Německu. Škoda Octavia už počtvrté v řadě zvítězila v hodnocení importovaných kompaktních vozů. Také model Škoda Karoq zaznamenal další úspěch, kdy opět po roce zvítězil v kategorii importovaných vozů SUV v ceně do 25 000 Euro. Čtvrtou cenu ,Auto Trophy’ pak získala Škoda Fabia, která se umístila na prvním místě mezi importovanými městskými a malými vozy.

Pro čtenáře časopisu Auto Zeitung, kteří hlasují v anketě ,Auto Trophy', představuje Škoda již řadu let jedničku mezi importovanými značkami. Se 14,5 procenty čtenářských hlasů vyhrála mladoboleslavská automobilka tuto anketu již pošesté za sebou a získala celkem devátý titul v této kategorii.

Model Škoda Octavia se dlouhodobě drží na přední pozici této renomované ankety. Tento bestseller značky triumfoval s 13,1 procenty odevzdaných hlasů v kategorii ,Nejlepší importovaný kompaktní vůz'. Škoda Octavia tak zvítězila už počtvrté za sebou a obdržela od Auto Zeitung už celkem sedmou trofej.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Na seznam vítězů se podruhé rovněž zapsal model Škoda Karoq, i když je na trhu teprve od loňského roku. Po svém premiérovém úspěchu v roce 2017 letos opět potvrdil prvenství s 10,1 procenty hlasů v kategorii importovaných SUV v ceně do 25 000 euro.

Škoda Fabia získala prvenství s 9,9 procenty čtenářských hlasů v silně obsazené kategorii importovaných městských a malých vozů. Tento oblíbený malý vůz v praktické verzi kombi zvítězil ve své třídě už v letech 2007 a 2008. Pro hatchback je to ale první úspěch. Škoda Fabia v letošním roce prošla výraznou modernizací a zákazníky zaujme nově tvarovanou přídí i zádí, včetně LEDsvítilen a nejnovějších technologii pro další zlepšení komfortu a bezpečnosti. Zážitek z jízdy dále umocňují efektivní motory o objemu 1,0 litru.

Tradiční anketa mezi čtenáři časopisu Auto Zeitung se letos konala už po jednatřicáté. Od roku 2014 má soutěž ,Auto Trophy‘ přívlastek ,World's Best Cars‘, protože se hlasování mohou rovněž zúčastnit čtenáři a online-uživatelé mezinárodních odborných titulů vydavatelství Bauer Media Group, jehož součástí je časopis Auto Zeitung. V roce 2018 hlasovalo zhruba 23 100 čtenářů. V německy mluvících zemích volili své favority v 21 kategoriích, v osmi kategoriích se hodnotilo v mezinárodním měřítku. Ve čtyřech kategoriích, v nichž Škoda zvítězila, se hlasovalo v Německu.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?

Novinky
Audi A6 Avant (2025)

Nové Audi A6 Avant odhaleno. Skvělá aerodynamika, má diesel i šestiválec a nejmodernější technologie

Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.