Škoda byla zvolena čtenáři odborného magazínu Auto Zeitung již podeváté za sebou nejlepší importovanou značkou v Německu. Škoda Octavia už počtvrté v řadě zvítězila v hodnocení importovaných kompaktních vozů. Také model Škoda Karoq zaznamenal další úspěch, kdy opět po roce zvítězil v kategorii importovaných vozů SUV v ceně do 25 000 Euro. Čtvrtou cenu ,Auto Trophy’ pak získala Škoda Fabia, která se umístila na prvním místě mezi importovanými městskými a malými vozy.
Pro čtenáře časopisu Auto Zeitung, kteří hlasují v anketě ,Auto Trophy', představuje Škoda již řadu let jedničku mezi importovanými značkami. Se 14,5 procenty čtenářských hlasů vyhrála mladoboleslavská automobilka tuto anketu již pošesté za sebou a získala celkem devátý titul v této kategorii.
Model Škoda Octavia se dlouhodobě drží na přední pozici této renomované ankety. Tento bestseller značky triumfoval s 13,1 procenty odevzdaných hlasů v kategorii ,Nejlepší importovaný kompaktní vůz'. Škoda Octavia tak zvítězila už počtvrté za sebou a obdržela od Auto Zeitung už celkem sedmou trofej.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Na seznam vítězů se podruhé rovněž zapsal model Škoda Karoq, i když je na trhu teprve od loňského roku. Po svém premiérovém úspěchu v roce 2017 letos opět potvrdil prvenství s 10,1 procenty hlasů v kategorii importovaných SUV v ceně do 25 000 euro.
Škoda Fabia získala prvenství s 9,9 procenty čtenářských hlasů v silně obsazené kategorii importovaných městských a malých vozů. Tento oblíbený malý vůz v praktické verzi kombi zvítězil ve své třídě už v letech 2007 a 2008. Pro hatchback je to ale první úspěch. Škoda Fabia v letošním roce prošla výraznou modernizací a zákazníky zaujme nově tvarovanou přídí i zádí, včetně LEDsvítilen a nejnovějších technologii pro další zlepšení komfortu a bezpečnosti. Zážitek z jízdy dále umocňují efektivní motory o objemu 1,0 litru.
Tradiční anketa mezi čtenáři časopisu Auto Zeitung se letos konala už po jednatřicáté. Od roku 2014 má soutěž ,Auto Trophy‘ přívlastek ,World's Best Cars‘, protože se hlasování mohou rovněž zúčastnit čtenáři a online-uživatelé mezinárodních odborných titulů vydavatelství Bauer Media Group, jehož součástí je časopis Auto Zeitung. V roce 2018 hlasovalo zhruba 23 100 čtenářů. V německy mluvících zemích volili své favority v 21 kategoriích, v osmi kategoriích se hodnotilo v mezinárodním měřítku. Ve čtyřech kategoriích, v nichž Škoda zvítězila, se hlasovalo v Německu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?