Volkswagen snižuje cenu dvou motorických verzí o více než 170 tisíc korun !
Volkswagen Touareg, nejprodávanější vůz své třídy „těžkých“ SUV modelů na tuzemském trhu, přichází s výrazným cenovým zvýhodněním dvou motorických verzí: Základní ceny modelů Touareg poháněných zážehovým šestiválcem 3.2 V6 o výkonu 177 kW/241 k a verzí poháněných turbodieselem 2.5 TDI R5 o výkonu 128 kW/174 k jsou nyní o více než 172 tisíc korun nižší!
Díky tomuto cenovému zvýhodnění se Touareg dostává až pod magickou cenovou hranici 1,3 milionu korun – základní model poháněný turbodieselem 2.5 TDI R5, který je propojený s manuální šestistupňovou převodovkou, se totiž prodává už od 1 299 900 Kč, což proti dosavadní ceně znamená z pohledu zákazníka úsporu 179 100 Kč! A podobné relace platí i pro další verze: Touareg 2.5 TDI R5 se šestistupňovou převodovkou Tiptronic může zákazník získat už od 1 381 600 Kč, modely poháněné zážehovým šestiválcem 3.2 V6 s manuální převodovkou začínají na ceně 1 399 900 Kč, verze se šestistupňovou převodovkou Tiptronic potom „startuje“ z ceny 1 475 200 Kč.
Cenové zvýhodnění vynikne ještě více u verzí homologovaných v kategorii N1, které umožňují odečet 19 % DPH, přičemž do kategorie N1 lze upravit všechny motorické verze řady Touareg, tedy i modely poháněné zážehovým osmiválcem 4.2 V8 o výkonu 228 kW/310 k a turbodiesely 3.0 TDI V6 o výkonu 165 kW/225 k a 5.0 TDI V10 o výkonu 230 kW/313 k.
Už v sériové výbavě všech modelů Touareg jsou přitom prakticky všechny myslitelné komfortní, funkční i bezpečnostní prvky, jako je např. automatická dvouzónová klimatizace, alarm, šestice airbagů, stabilizační systém ESP, elektrické ovládání oken a vnějších zrcátek, posilovač Servotronic s proměnným účinkem, autorádio s CD přehrávačem, tempomat, multifunkční volant, kola z lehkých slitin a nebo asymetricky dělené zadní sedadlo.
- VOLKSWGAGEN -
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.