Volkswagen snižuje cenu dvou motorických verzí o více než 170 tisíc korun !
Volkswagen Touareg, nejprodávanější vůz své třídy „těžkých“ SUV modelů na tuzemském trhu, přichází s výrazným cenovým zvýhodněním dvou motorických verzí: Základní ceny modelů Touareg poháněných zážehovým šestiválcem 3.2 V6 o výkonu 177 kW/241 k a verzí poháněných turbodieselem 2.5 TDI R5 o výkonu 128 kW/174 k jsou nyní o více než 172 tisíc korun nižší!
Díky tomuto cenovému zvýhodnění se Touareg dostává až pod magickou cenovou hranici 1,3 milionu korun – základní model poháněný turbodieselem 2.5 TDI R5, který je propojený s manuální šestistupňovou převodovkou, se totiž prodává už od 1 299 900 Kč, což proti dosavadní ceně znamená z pohledu zákazníka úsporu 179 100 Kč! A podobné relace platí i pro další verze: Touareg 2.5 TDI R5 se šestistupňovou převodovkou Tiptronic může zákazník získat už od 1 381 600 Kč, modely poháněné zážehovým šestiválcem 3.2 V6 s manuální převodovkou začínají na ceně 1 399 900 Kč, verze se šestistupňovou převodovkou Tiptronic potom „startuje“ z ceny 1 475 200 Kč.
Cenové zvýhodnění vynikne ještě více u verzí homologovaných v kategorii N1, které umožňují odečet 19 % DPH, přičemž do kategorie N1 lze upravit všechny motorické verze řady Touareg, tedy i modely poháněné zážehovým osmiválcem 4.2 V8 o výkonu 228 kW/310 k a turbodiesely 3.0 TDI V6 o výkonu 165 kW/225 k a 5.0 TDI V10 o výkonu 230 kW/313 k.
Už v sériové výbavě všech modelů Touareg jsou přitom prakticky všechny myslitelné komfortní, funkční i bezpečnostní prvky, jako je např. automatická dvouzónová klimatizace, alarm, šestice airbagů, stabilizační systém ESP, elektrické ovládání oken a vnějších zrcátek, posilovač Servotronic s proměnným účinkem, autorádio s CD přehrávačem, tempomat, multifunkční volant, kola z lehkých slitin a nebo asymetricky dělené zadní sedadlo.
- VOLKSWGAGEN -
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.