Volkswagen snižuje cenu dvou motorických verzí o více než 170 tisíc korun !
Volkswagen Touareg, nejprodávanější vůz své třídy „těžkých“ SUV modelů na tuzemském trhu, přichází s výrazným cenovým zvýhodněním dvou motorických verzí: Základní ceny modelů Touareg poháněných zážehovým šestiválcem 3.2 V6 o výkonu 177 kW/241 k a verzí poháněných turbodieselem 2.5 TDI R5 o výkonu 128 kW/174 k jsou nyní o více než 172 tisíc korun nižší!
Díky tomuto cenovému zvýhodnění se Touareg dostává až pod magickou cenovou hranici 1,3 milionu korun – základní model poháněný turbodieselem 2.5 TDI R5, který je propojený s manuální šestistupňovou převodovkou, se totiž prodává už od 1 299 900 Kč, což proti dosavadní ceně znamená z pohledu zákazníka úsporu 179 100 Kč! A podobné relace platí i pro další verze: Touareg 2.5 TDI R5 se šestistupňovou převodovkou Tiptronic může zákazník získat už od 1 381 600 Kč, modely poháněné zážehovým šestiválcem 3.2 V6 s manuální převodovkou začínají na ceně 1 399 900 Kč, verze se šestistupňovou převodovkou Tiptronic potom „startuje“ z ceny 1 475 200 Kč.
Cenové zvýhodnění vynikne ještě více u verzí homologovaných v kategorii N1, které umožňují odečet 19 % DPH, přičemž do kategorie N1 lze upravit všechny motorické verze řady Touareg, tedy i modely poháněné zážehovým osmiválcem 4.2 V8 o výkonu 228 kW/310 k a turbodiesely 3.0 TDI V6 o výkonu 165 kW/225 k a 5.0 TDI V10 o výkonu 230 kW/313 k.
Už v sériové výbavě všech modelů Touareg jsou přitom prakticky všechny myslitelné komfortní, funkční i bezpečnostní prvky, jako je např. automatická dvouzónová klimatizace, alarm, šestice airbagů, stabilizační systém ESP, elektrické ovládání oken a vnějších zrcátek, posilovač Servotronic s proměnným účinkem, autorádio s CD přehrávačem, tempomat, multifunkční volant, kola z lehkých slitin a nebo asymetricky dělené zadní sedadlo.
- VOLKSWGAGEN -
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.